Migracja moich starych blogów

in #polish7 years ago

Dzisiaj sobie tak rozmawiam z @aditor i jakoś tak wyszło, że w rozmowie postanowiłem mu zalinkować jeden mój artykuł. Co w tym dziwnego?

A to, że ten artykuł nie był na Steemit :)

Moje blogi

W swoim życiu prowadziłem kilka blogów. Wśród nich można by wymienić przede wszystkim:

do tego dochodziły gościnne wpisy na innych blogach jak np. http://www.eksiazki.org/.

Postanowiłem rozpocząć stopniową migrację swoich tekstów, tak by wszystkie były uwiecznione w blockchainie Steem :)

Po co?

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie wystawienie nowego Steemowego bloga, ale pod własną domeną. Jak by to miało działać? Było by to coś na wzór strony https://skzap.github.io/, którą przygotował sobie kiedyś @heimindanger.

Z pozoru wygląda to jak zwykły blog, w praktyce... można na tej stronie głosować na posty autora za pomocą SteemConnect :) Taki blog będzie miał dwie zalety:

  • będę posiadał dokładne statystyki wyświetleń (dzięki Google Analytics)
  • taki blog łatwiej może być promować w pewnych kręgach.

Ostatecznie chcę, by wszystkie moje teksty ów blog zaciągał z blockchaina, ale by to było możliwe, muszą one w blockchainie się znaleźć :)

Nie za łatwo w ten sposób będzie dostać nagrody za posty?

Moim celem nie jest w tym przypadku przychód, dlatego wszystkie te teksty planuje publikować z opcją:

Selection_566.png

Swoją drogą będzie można trochę potestować naszego ulubionego kotka - @cheetah :)

Efekt uboczny

Generalnie teksty będę wrzucał stopniowo, nie więcej niż 1 dziennie. Efektem ubocznym tego może być pomoc w rozbiciu krypto-monopolu na tagu #polish :) Na pewno też nie będę wrzucać tego jak leci... teksty które się nie będą nadawać, pójdą do kosza, tu powinny trafić te, które mają jakąś wartość :)

Feedback

Co o tym myślicie? :)

Sort:  

jak będziesz do dawał to dawaj normalnie z opcją 50/50 albo powerup, bez sensu było by żebyś dawał :

Dlaczego nie można oddać głosu, to jest, była Twoja praca. Pomysł dobry, zawsze będzie można się czegoś nowego nauczyć, poczytać. Dziwnie tak nie zagłosować.

Nie no... nie wiem. Nie będzie to pójście na łatwiznę? :) Ja takich tekstów mam 127 na samym ekundelku :)

ale jakby nie było to Ty jesteś ich autorem i nie powinno mieć znaczenia czy piszesz teksty na bieżąco, czy masz je już gotowe. Czy było łatwizną ich napisanie? Czemu teraz masz niby rezygnować z nagrody? Oczywiście to Twój wybór, ale ja myślę, że nie powinieneś zastanawiać nad tym :) A już na pewno nikt nie ma prawa mówić, że to pójście na łatwiznę. Każdy oceni sam czy odda na dany artykuł głos czy nie.

Zgadzam się z @lipszczak, tak że zostałeś przegłosowany, usuwaj ten zakaz, bo chcę oddać głos a zaraz się wypłuczę na inne posty. Znaczy już oddałem szkoda żeby się zmarnował.
Ps. A jak ja sobie w jeden dzień napiszę 5 postów, bo miałem wolne w pracy, i będę je wrzucał po jednym dziennie to też łatwizna?

No nie. Tak pracują blogerzy. Napiszą sobie x postów lub ich szablon i wysyłają w znanych odstępach czasu.

No właśnie, sam chyba tak zacznę robić jak będę miał wolne. Jeden napiszę i zamieszczę a następny na później.

No i? Jeżeli teksty są nadal aktualne i niosą jakąś wartość to dlaczego nie zagłosować? Idąc tym tropem to np. @wilku też nie powinien zarabiać na swoich szkicach z przeszłości ;). A wrzuca i zarabia i chwała mu za to bo niektóre są mega fajne.

Jest tutaj sporo blogerów, np ja :) Sam byłeś przecież pomysłodawcą ściągnięcia tutaj nowych blogerów (mnie też zachęciłeś razem z @lukmarcus, @innuendo i @whitas) więc dlaczego nie masz udostępniać swoich blogowych tekstów na normalnych warunkach panujących na Steemit?

Dziękuję za podjęcie tematu. Sam mam trochę ciekawych tekstów ( tak uważam, sami zresztą ocenicie) i myślę, że wzbogaci to społeczność steemit, a zwłaszcza #polish.

I zostałeś przegłosowany. Możesz wrzucać, ale z normalnym 50/50 :)

Ja mam kilka pytań i zarazem byłbym wdzięczny za rozszerzenie tematu. Przypuszczam, że strona oparta na Blockchain wiąże się bez opłat serwera itd... Kolejna sprawa to czy pisząc na tym blogu, z automatu pokazuje się na stemmie czy jak to dokładnie działa.

Od paru dni szukam i nie mogę znaleźć na ten temat nic, a ktoś wspomniał, że otwiera się podobna platforma do WordPress oparta na Blockchain. To jest jeden element, który mi brakuje do DTube i DLive. Przymierzam się do otworzenia strony pod gry i w każdej chwili mogę zawrzeć umowy partnerskie.

Czy warto taką stronę, jakom opisujesz otworzyć czy dać sobie spokój? Trzeba pamiętać, że własna strona czy blog to własne biuro i jest to pierwszy etap, który można sobie zmonetyzować za swój wysiłek i prace.

No i nie rozumie dlaczego, byś nie miał sobie wynagrodzić za trud, no, chyba że masz ful kasy. A tu coś dla blogerów... koniec z AdSense i adblockerów czas do lamusa.

 SocialMedia.Market 

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63706.08
ETH 2615.50
USDT 1.00
SBD 2.82