Jakich Polskich Giełd Kryptowalutowych używasz? - Ankieta z nagrodami. $1 dla każdego, plus 10 STEEM dla jednej w losowaniu.

in #polish6 years ago (edited)

Z pewnych względów bardzo mi zależy, żeby się dowiedzieć, jakich giełd używają Steemianie, oraz w szczególności jakich polskich giełd używacie.

A, że naprawdę mi zależy, żeby to wiedzieć, to postanowiłem Was zmotywować do odpowiedzi, poprzez:

  • każda odpowiedź spełniająca kryteria (wyjaśnione poniżej), zostanie przeze mnie nagrodzona, moim odpowiednio wyważonym głosem wartym mniej więcej $1.

  • nagrodę w wysokości 10 STEEM - zostanie ona wylosowana wśród osób, które w ciągu 7 dni od czasu publikacji tego posta wezmą udział w ankiecie.
    By mieć pewność, że losowanie przebiegnie uczciwie, napisze program (i opublikuje go wcześniej), który jako inicjalizator generatora liczb pseudolosowych, weźme hash ze wskazanego wcześniej blocku.

Jak dodawać odpowiedzi?

Każda odpowiedź powinna być umieszczona jako osobny komentarz do tego postu. Każdy komentarz powinien wyglądać następująco:

#### Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):
- 

#### Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):
- 

#### Giełdy polskie na których mam konta:
- 

#### Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:
- 

Jak należy udzielać odpowiedzi:


przykład.gif


Dodatkowe informacje:

  • Wyniki zostaną zebrane i przedstawione w kolejnym poście.
  • Osoby, które będą próbowały korzystać z multikont żadnej nagrody nie otrzymają (ani tutaj, ani w przyszłości ode mnie, w postaci np. upvote'a, nawet do najlepszego artykułu)
Sort:  

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • bitbay, poloniex, bittrex

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • bitbay, bittrex

Giełdy polskie na których mam konta:

  • bitbay

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • bitbay

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • BitBay

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • BitBay

Giełdy polskie na których mam konta:

  • BitBay

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • BitBay

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • bitshares, binance, poloniex, bitfinex, aex, bittrex

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • bitshares, binance, bitmarket, abucoins

Giełdy polskie na których mam konta:

  • bitmarket, abucoins

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • bitmarket, abucoins

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • bitmaszyna, bitbay, kraken, bittrex, openledger

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • bitmaszyna, bitbay, bittrex

Giełdy polskie na których mam konta:

  • bitmaszyna, bitbay

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • bitmaszyna

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • bittrex, poloniex, bitmarket

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • bittrex, poloniex

Giełdy polskie na których mam konta:

  • bitmarket

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • bitmarket

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • binance, poloniex, bittrex

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • binance, poloniex

Giełdy polskie na których mam konta:

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • Bitbay, Poloniex

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • Bitbay, Poloniex

Giełdy polskie na których mam konta:

  • Bitbay

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • Bitbay

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • Bitbay, Poloniex

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • Poloniex

Giełdy polskie na których mam konta:

  • Bitbay

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • Bitbay

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • poloniex, binance, bitbay

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • poloniex, bitbay

Giełdy polskie na których mam konta:

  • bitbay

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • bitbay

Giełdy na których mam konta (polskie i zagraniczne):

  • binance, bittrex, bitbay

Giełdy z których korzystam najczęściej (polskie i zagraniczne):

  • binance, bitbay

Giełdy polskie na których mam konta:

  • Bitbay

Giełdy polskie z których korzystam najczęściej:

  • Bitbay

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94