You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ślepej kurze też coś się trafi

in #polish6 years ago

Gratuluję!

Od razu sobie pomyślałem, że zamówię sobie taką koszuleczkę. Tym bardziej, ze nie korzystałem wcześniej ze thesteemitshop.

Natomiast faktem jest to, że do Polski chyba zamawiać nie ma sensu:


Selection_458.png

Możesz powiedzieć, czy w warunkach konkursu było przekazanie Twoich praw autorskich dla Steemit Inc. i jeżeli nie, to czy mógłbyś udostępnić tutaj swoje grafiki, by każdy sam mógł sobie zamówić koszulkę z customowym wydrukiem?

Plik wektorowy ciężko wrzucic na Steem, a linki do zewnętrznych serwisów prędzej czy później wygasną, w związku z czym, czy mógłbyś wrzuć w jakieś naprawdę dużej rozdzielczości? :)

Sort:  

Nic nie było o prawach. W mailu poprosili mnie tylko o plik źródłowy a ja też pozwoliłem im na modyfikacje, gdyby potrzebowali. Plik źródłowy lub inne formaty (pdf, svg, eps) mogę wstawi na google drive, albo podesłać tobie i może ty ogarniesz jakieś lepsze rozwiązanie.
Za wygranie konkursu mają podesłać mi tą koszulkę.Wychodzi na to,że to będzie najdroższa koszulka w moim życiu ;).

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60180.31
ETH 3001.45
USDT 1.00
SBD 3.64