You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czego brakuje mi na Steem czyli jak zwiększyć atrakcyjność sieci. VIDEO + TEKST

in #polish6 years ago (edited)

wolą coś napisac niż dać komentarz, większa szansa jest na upvote z posta.

Nawet patrząc na to materialistycznie, wydaje mi się, że samo skupianie się na pisaniu artykułów nie jest najlepszą strategią. Dlaczego? Bo to social-media! Jak ludzie mają do Ciebie trafić, jeżeli codziennie na Steemit powstaje setki artykułów.

Mało jest osób, które natkną się na Twój artykuł przeglądając jakąś listę. A nawet jeżeli twój artykuł zobaczą, to bedzie on miał ułamki sekund, by zainteresować potencjalnego czytelnika.

Komentarze są świetnym sposobem na to by zainteresować drugą osobę samym sobą, czy swoją twórczością. I myli się ten, kto myśli, że w takie komentarze trzeba wrzucać linki do swoich postów. Nie!

Powiedziałbym właśnie, że wrzucanie linków do postu w stylu:

bardzo fajny post, bardzo ładna sukienka! Zerknij na mój post <tutaj link>, bo ja zrobiłam też coś fajnego dzisiaj - pyszne ciasto!

Takie komentarze osobiście mnie aż odrzucają. Człowiek zadaje sobie pytanie, czy ktoś napisał początek komentarza tylko po to, by dodać na końcu link...

Natomiast jeżeli kiedyś napisało się jakikolwiek inny artykuł, który w danym kontekście jest np. istotną pomocą, to podrzucanie linku do jakiegoś starego artykułu wygląda zupełnie inaczej, wydaje mi się, że ludzie bardzo sobie cenią.

Generalnie, ilekroć komuś się w komentarzach pomaga, ma się u tej osoby dług wdzieczności. Miło jest pomagać drugiej osobie - tak po prostu, a efektem ubocznym jest to, że ludzie prędzej czy później patrzą sobie na profil takiej osoby, co tam ciekawego napisała.

Sort:  

I tu osobiście zgadzam się w 100% ;)

I ten komentarz by zasługiwał na upvote, niestety wystawić nie można :P

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63212.56
ETH 3233.70
USDT 1.00
SBD 3.88