Właściwa prezentacjasteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

OK, trochę już tutaj nawrzucałem, więc teraz opowiem nieco więcej o sobie.

IMG_20171101_040939_223.jpg

W sieci od prehistorii. Do 2013 roku biernie ale wiernie. Wtedy założyłem swojego bloga – [Reasonspawnhttp://niepoprawny666.blogspot.com/p/reasonspawn.html). Skupiałem się głównie na tematyce ateistycznej, religijnej. W drugiej połowie 2015 roku, zacząłem robić chujowe filmy na YT. W międzyczasie wpadłem w otwarty konflikt z częścią ateistycznego środowiska na FB. Potem na blisko dwa lata zawiesiłem aktywność. Życie, praca…sami wiecie.

Na początku 2017 roku, przebrandowiłem bloga i kanał na „Niepoprawny”. Tematy religijne, ateistyczne i antyklerykalne się nadal pojawiają, ale grzebię też w uwalaniu teorii spiskowych, altmedowej szurii i wszelkiej maści kretynizmach w sieci. I trochę bardziej w politykę, bo tam idiotyzmów nie brakuje, a w to celuję. Postawiłem na interakcję, stąd format – live streamy na YouTube. Pisanie zarzuciłem prawie całkowicie. Poza okazjonalnymi wpisami na Fanpage.

Wtedy pojawił się Steemit i coś jakby we mnie drgnęło. Chcę więcej pisać, robić filmy offline i streamy.

Więc się rozkręcam i próbuję godzić to z pracą zawodową. Obecnie mój plan wygląda tak:

PON-PT – praca (ale na tyle elastyczna, że mogę czasem coś napisać, lub nawet nagrać 10 minutowy filmik).
PT wieczorem – LIVE stream na YT. Przez cały tydzień zbieram na Grupie filmy od widzów, które chcą żebym skomentował na streamie. Streamy wahają się od 2 godzin, do nawet 5. Zależy czy publiczność jest aktywna i czy mam dużo materiałów.
SOB wieczorem – LIVE stream na YT. W sobotę gadamy. Na czacie i przez Discord. Odpowiadam na pytania ludzi, poruszamy tematy, które widzowie chcą poruszyć. Przeważnie około 2 godzin.

Niedzielę zostawiam sobie. Na razie, bo może coś i tam wcisnę.

Ciężko jest pogodzić chęć pracy twórczej, robienie filmów, pisanie i pracę zawodową. Jakoś staram się to robić.
Prywatnie jestem chwilę po trzydziestce. Robię co chcę i jak chcę. Swoje poglądy nazwałbym – sceptycyzmem z wolnościowym akcentem i pro naukowym wektorem. Nie jestem zwolennikiem żadnej partii ani żadnej „lewico-centro-prawicy”. Uważam, że poglądy nie są czymś stałym i dojrzała osoba o tym wie. Nie pozwalam na to, żeby poglądy mnie definiowały. Poglądy się ma, nie jest się nimi. Dopuszczam każda zmianę poglądów czy opinii…oczywiście pod wpływem dowodów, ze są one dla mnie lepsze, że wnoszą coś do mojego życia. Nie kupuje politycznych frazesów i nie oglądam TV. Mam własny mózg, którego staram się używać.

Lubię dobrą muzykę (raczej kierunku rock/metal niż elektro), kino (skrzywienie w kierunku s-f/horror) i ciekawą lekturę. Ostatni zaczytuję się Dennetem w kierunku wiedzy o świadomości ludzkiej. Z resztą neurokongwinistyka to temat na osobny elaborat.

Co dalej?

Chciałbym więcej pisać, tutaj, na #steemit. Kręcić filmy na #dtube i robić streamy na #dlive. Jestem absolutystą wolności słowa i sytuacja Facebooka czy YT w tym zakresie mnie mierzi. Nie zrezygnuję z nich, ale wykorzystam te platformy, do autopromocji i ściągnięcia ludzi tutaj (kilka osób już przyciągnąłem).
Jeśli macie jakiekolwiek pytania – atakujcie lub zapraszam na sobotni stream. Zawsze jest wesoło i ciekawie.
Trzymajcie się ciepło i zachęcam do śledzenia. Możemy się nie zgadzać w wielu kwestiach, ale różnice budują siłę. Ze zderzenia poglądów i postaw rodzą się nowe pomysły i światłe idee. Bardzo w to wierzę i jestem gotowy do każdej debaty. O ile temat jest jej wart, bo chyba nie chcecie debatować o wyższości kajzerki nad grahamką. Do zobaczenia!

foto.png!

Sort:  

Osobiście bardziej wolę sobotnie streamy bo lubię żywą dyskusję i interaktywność, ale polecam oba :)
No i grahamki górą oczywiście! :D

niepoprawny, przecie grahamki lepsze!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64364.24
ETH 3416.30
USDT 1.00
SBD 2.48