You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Zapytaj niedźwiedzia]- zapowiedź nowej serii

in #polish6 years ago

Ja chętnie bym się dowiedział jakie jest podejście steemian do tego w jakim kierunku idzie zachodnia cywilizacja - chodzi o upolityczniane każdej możliwej kwestii (seks jest polityczny, zdrowie jest polityczne, wiara jest polityczna), co niesie za sobą konsekwencje, że podejście emocjonalne, populistyczne, zaczyna przodować w debacie nad tymi kwestiami - emocje i odczucia w postaci powszechnej politycznej poprawności są ważniejsze niż fakty i rzeczywistość.

To może być niezły temat i gorąca dyskusja. 😀

Sort:  

Przyznam szczerze temat jak dla mnie genialny lecz muszę się jeszcze zastanowić czy ruszyć z tak grubego kalibru ;) Czy może w kolejnych częściach temat poruszyć.

btw: Bedzie mi bardzo miło jeśli zechcesz temat re-blogować aby już od pierwszej części wystartować z dużą ilością dyskutujących.

Jasne, że tak. Możemy się też zgadać na czacie i pomogę w formułowaniu postu początkowego ;)

Całe zjawisko "postprawdy" to ciekawy temat. choć mam wrażenie, ze polityczna poprawnośc nie jest tak rozpowszechniona, jak by chciała, a tym bardziej - jak chcieliby kontrestabilshmentowi (jest takie słow? - powinno być, jest niezłe) komentatorzy z jutuba. Mam wrażenie, że możemy oglądać te same programy - jakiś czas temu się skapnąłem, że jak się tego za dużo ogląda, to mozna sobie niechcący przeskalować zjawiska społeczne. Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61869.35
ETH 2414.51
USDT 1.00
SBD 2.63