You are viewing a single comment's thread from:

RE: Analiza działania płatnych botów na przykładzie #polish

in #polish6 years ago

Dziwi mnie trochę moja pozycja, bo prawie od miesiąca nie użyłem żadnego bota... Ale przez chwilę ich używałem, co jest niechlubnym faktem... Więc pewnie ta końcówka mnie wrzuciła na listę.

Ale potwierdzam. Nie opłaca się. Zwłaszcza jak ktoś pisze samodzielnie przemyślane i własne teksty. Odkąd nie używam botów, udało mi się kilka razy za wpisy dostać więcej niż byłbym w stanie kupić i lepszy jest stabilny i naturalny wzrost SP niż kumulowanie samych nagród poprzez boty.

Boty to zło 😈

Sort:  

Dane są z okresu od 37 dni wstecz do 7 dni wstecz (żeby uwzględnić czas potrzebny na wypłatę analizowanego posta), czyli innymi słowy jest lekkie przesunięcie wstecz.
A na #polish mamy to szczęście, że dobre teksty mają szansę na duże głosy bez użycia botów :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60078.84
ETH 3197.52
USDT 1.00
SBD 2.45