You are viewing a single comment's thread from:

RE: 5 problemów z Biblią

in #polish6 years ago

Ja czytałem biblię całą kilka razy. To była główna przyczyna odrzucenia tych głupot i barbarzyńskich zabobonów jako wyznacznika czegokolwiek.

Ok, akceptuje twoje zdanie i twoje podejście. Szkoda, że zamiast rzeczowo dyskutować ze sprzecznościami zaczynasz atakować mnie i zarzucać mi ignorancję. Widocznie w wykładniach "jak bronić biblię" ad personam jest wysoko jako taktyka...

Straciłem ochotę na dyskusję z kimś, kto jako argumentów używa nieuzasadnionych i wyssanych z palca ataków osobistych. Klasa sama w sobie.

Sort:  

Jeśli już mamy sobie wytykać różne stwierdzenia, to chciałbym zauważyć, że to nie ja używam obraźliwego języka pisząc o bzdurach, zabobonach itp.
Niestety, jeśli ktoś jest zasklepiony w swoich mniemaniach, to ciężko o jakąkolwiek dyskusję.

I jeszcze o tym, że aby rozumieć Biblię to nie trzeba żadnego przygotowania, bo każdy może ją sobie wziąć i przeczytać. To samo można powiedzieć o dowolnym innym tekście. Każdy może przeczytać dowolną pracę naukową, jednak bez poznania fundamentów wiedzy z danej dziedziny nie jest w stanie jej właściwie zrozumieć.
Niestety jest to ciężka przypadłość współczesnego demokratycznego społeczeństwa. Obowiązujący dogmat własnego zdania sprawia, że każdy czuje się kompetentny do wypowiadania się na dowolny temat, a wytykanie mu braków wywołuje reakcję jak wyżej.
Jeśli poczułeś się urażony, to przepraszam, życzę miłego dnia i otwartego umysłu w poszukiwaniu prawdy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59231.42
ETH 2599.06
USDT 1.00
SBD 2.45