Codzienna nauka języka angielskiego - Dzień dziesiąty

in #polish5 years ago

Nie po naszemu.png

Cześć! Jestem tutaj po to, aby nauczyć Ciebie nowego słownictwa z języka angielskiego. Wierzę w to, że jeżeli będziesz sie uczył razem ze mną systematycznie będziesz w stanie władać językiem bez żadnego problemu. Jeżeli jednak znasz już język angielski nic straconego. Post ten jest podzielony na trzy kategorie. Odnajdą się tutaj osoby o poziomie języka mało zaawansowanym, średnio zaawansowanym, ale także i Ci, którzy obszserność swojego słownictwa oceniają na zaawansowane.

Jestem pewny tego, że przy odpowiednio dużym zaangażowaniu będziesz w stanie nauczyć się pisać teksty (nawet na Steem) w języku angielskim, co na pewno przyniesie Tobie falę nowych odbiorców. Nie zapominaj, że do pisania tekstów jest Ci potrzebna także znajomość gramatyki, którą mam nadzieję będziemy mieli okazję wspólnie przerobić w przyszłości, także na tym koncie.



Naukę czas zacząć!



Poziom mało zaawansowany


Język angielskiJęzyk polskiPrzykładowe zdanietłumaczenie
mummamaI love my mum.Kocham moją mamę.
dadtataMy dad always helps me.Mój tata zawsze mi pomoże.
grandfatherdziadekMy gradfather has 83 years.Mój dziadek ma 83 lata.
grandmotherbabciaMy grandmother loves to cook.Moja babcia kocha gotować.
unclewujekSam's uncle has a really good motorcycle.Wujek Sama ma naprawdę dobry motor.



Poziom średnio zaawansowany



Poziom zaawansowany


Uwaga! Nie jestem native speakerem, popełniam błędy jak każdy człowiek. Słownictwo w niektórych przypadkach może wprowadzać w błąd. Robię wszystko co w mojej mocy, aby wyeliminować takie błędy.



Do jutra!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62276.80
ETH 3005.63
USDT 1.00
SBD 3.62