Wojenko, wojenko...

in #polish6 years ago

Historia jednej miłości. Rok 1945. Ona właśnie wróciła do rodzinnego miasta po ukończeniu college'u, on za chwilę rusza na front, zadać Niemcom ostateczny cios. Tak mało czasu, a tak wiele chcieliby sobie powiedzieć, tak wiele...


- Chodź, najdroższa, pokażę ci gdzie chodziłem na spacery, jak byłaś w szkole.

- Ojej, mój kochany, jak tu ładnie!

- Prawda?

- Cudowne miejsce.

- Spędzałem tu dużo czasu, myśląc o mojej pięknej Marcy.

- Jesteś kochany, John.

- Kocham cię, Marcy.

- John?

- Tak, najmilsza?

- Powiedz mi... No wiesz...

- Słucham, kochanie?

- No... Czy ty się spotykałeś z jakimiś dziewczętami, kiedy mnie nie było?

- Z dziewczętami?! A skądże znowu! Jak w o ogóle możesz tak myśleć? Przecież wiesz, że jesteś tą jedyną, na całym swiecie.

- Tęskniłeś do mnie, ukochany?

- Niewyobrażalnie, Marcy.

- I nie spotykałeś się z żadną dziewczyną?

- Z żadną. Nawet nie popatrzyłem na inną kobietę.

- Przysięgasz?

- Przysięgam. Żadnych dziewczyn.

- Tylko spacery?

- Tylko. Dużo spacerów. Dla zdrowia.

- Tutaj?

- Tutaj. Codziennie. Sama zobacz jak tu pięknie...

- Pięknie...

- I ciągle myślałem o tobie, kiedy...

- Kiedy co?

- Kiedy tak... spacerowałem. Dla zdrowia.

- Jestes taki słodki. Kocham cię, John.

- Kocham cię, Marcy.



[źródło zdjęcia]

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62928.79
ETH 2465.26
USDT 1.00
SBD 2.55