Sort:  

A co? Różnica temperatur? Jak nie WEKU to tylko MK zostaje bo on napisał wpis pod którym jest burza.

Napisał wpis, bo podjął taką decyzję i ma do tego prawo. Ty glosujesz na wszystkich? Nie. Glosujesz na tych, na których chcesz głosować. Więc dlaczego MK nie może miez takiego wyboru?

(gówno)Burze tu rozpetują zwolennicy Sp-group i Weku :)
Którzy oczywiście są pewni, że głosy Mk im się należą, bo tak i koniec :)

Słyszałaś kiedyś powiedzenie: "kto sieje wiatr ten zbiera burzę"

MK może sobie głosować na kogo chce. Ale jak pisze, że wspiera polską społeczność a jego bot ma wspierać najciekawsze posty z polskich tagów a nagle wyklucza 50 osób wśród których są specjaliści w swoich dziedzinach to chyba ktoś tu się mija z prawdą.

PS masz jakiś problem z tymi słowami okołostolcowymi ( gówno), (sreki) ?

Może w domyśle jest , że @mmmmkkkk311 wspiera polska społeczność steem? Skąd ma wiedziec, czy nie zmienisz otrzymanych przez niego steem na weku. Zamiast wspierać później Polish, tzw sprzężenie zwrotne, bez którego nie ma całej magi.
A burze kręcą Ci, którym nie podoba sie, że nie mogą za wszystkie sroki ciągnąć.
Ile to już wekowiczów robi powerdown 2, a kolejny zapowiada?

To Ty do tej pory żyłeś z myślą, że nikt tu nie będzie robił power down tylko wszyscy do śmierci będą robić power up? Zmartwię Cię ale w ostatnich kilku dniach zauważyłem, że dużo osób spoza polish robi power down. Na przykład fundition albo steemchiller. No i tu się trzymaj, MK też robi power down. Ktoś tu wklejał link do profilu na WEKU który jest identyczny jak MK. Połącz te dwie sprawy do kupy :)

Patrzenie na to kto i na co wydaje STEEM chyba jest zbyt daleko idącym posunięciem. Może w intoduceyourself wpisywać REGON organizacji pożytku publicznego na jaki zamierza się przeznaczyć środki ,żeby dostać głos na polish. Bo ktoś może wydać na WEKU. A jak ktoś sobie kupi alkohol i wsiądzie za kółko? Może powołać śledczych, którzy będą nadzorować wydawane Steem. Wróćmy na ziemie :) Jeżeli kontent jest wysokiej jakości powinien dostawać głosy bez względu na to czy ktoś jest taki czy inny.

No i tu się trzymaj, MK też robi power down. Ktoś tu wklejał link do profilu na WEKU który jest identyczny jak MK. Połącz te dwie sprawy do kupy :)

vs

tl;dr
POWER UP: 22639.7490 STEEM (przez ostatnie 10 dni)
POWER DOWN: 300 STEEM (przez ostatnie 30 dni)

Ktoś tu wklejał link do profilu na WEKU który jest identyczny jak MK. Połącz te dwie sprawy do kupy :)

Ktoś tu ma klapki na oczach i nie czyta ze zrozumieniem. Porównaj dwa teksty:
"Partyjny bełkot to nie informacja"
"Partyjny bełkot to jest informacja"

Pod wklejonym linkiem, może warto było przeczytać odpowiedź MK

Teraz zadaj sobie pytanie, który może być prawdziwy i czemu sobie wekuwianie (tu jest podpowiedź) kpią z @mmmmkkkk311 od września.

Bo dla nich jest jedynie dawcą SP.

Skąd się bierze wartość STEEM, odpowiedź z spekulacji, ale tak naprawdę potrzeba jest tego, żeby ludzie chcieli posiadać SP, bo sama spekulacja to droga do donikąd. Jeśli ktoś wyprzedaje udziały we firmie, to nie widzę sensu, żeby reszta udziałowców ładowała w niego hajs, bo taki sens jest tego całego SP.

@gtg (top polski delegat, bo widzę, że kolega nieobeznany z światem) powiedział na katowickim MeetUp, że może będzie zmuszony zrobić powerdown, bo utrzymanie infrastruktury serwerów kosztuje, tak więc niektóre osoby są zmuszone, choć każdy przypadek jest inny, ale tylko szczury uciekają z tonącego statku przy pierwszych objawach uszkodzenia.
Też podnosiliśmy temat 13 tygodni na power down i wyszło, że według wspomnianego delegata powinien być co najmniej dwa lata, może gdyby był taki okres steem nie miałby aż takich problemów. @gtg wołam, żebyś mógł ewentualnie sprostować, jeśli źle coś przytoczyłem.

Myślisz, że weku też hostują za darmo? Idą na to steem/etherum/czy inne rzeczy które od was pobierają. Dlatego czemu mamy karmić żmiję, która nas pokąsa, bo ludzie zrobili łaskawie ctrl+v z weku?

Tak sobie czytam i czytam, no i dochodzę bdo takiej refleksji że chyba ktoś źle kogoś informuje z tym tematem. Nie chciało mi sie wchodzic w dyskusję przy wielu talkich komentarzach bo nie odbieram ich personalnie tak jak niektórzy koneserzy na polskiej scenie steema.

"(gówno)Burze tu rozpetują zwolennicy Sp-group i Weku :)"

Mam rozumieć że masz jakieś konkretne argumenty oraz źródła którymi możesz poprzeć swoje zdanie?
Prosiłbym o przytłoczenie konkretów jeśli można. Ogólnie mowa o całej grupie czy wybranych osobach? Może czepiam się szczegółów ale kiedyś ktoś wspomniał że wsadzono wszystkich członków do jednego worka co widać po twoich innych komentarzach gdzie brałaś udział w innych dyskusjach i nie czepiam się że masz takie zdanie czy poglądy bo to twoja sprawa. Nie rozumiem z skąd wsadzenie weku tak jak wcześniej nadmieniłem "do jednego worka" tylko dla tego bo jedna grupa uważa że to scam a druga nie? Weku nie jest jedynym klonem do którego można mieć wątpliwości i już wiadomo czemu są takie opinie, co jednak nie zmienia faktu że jest tu generalizowanie kto jest dobry a kto zły.

Tyle jeśli chodzi o aktualny temat ale to nie koniec bo dodam kilka słów tak poza margines ( no offense to tylko polemika).

Wydajesz się w dyskusję z @kapitanpolak i vice versa i wychodzą z tego jałowe dyskusje, rozumiem że poczucie "godności" nie da wam obojgu spokoju ale chyba najwyższa pora nauczyć się omijania swoich komentarzy co wam polecam i wyjdzie obojgu na zdrowie.
Podobną dyskusję mogłem poprowadzić z @fervi jak wprowadził zmianie o moim braku bezstronności i bycia "kłamca" mimo że miałem z nim relacje na poziomie zadowalającym i mógł sam ze mną podyskutować o tym na discord i jak pewnie zauważysz po mojej ostatniej aktywności to większość bzdur obracam w żart zamiast dalej się spinać czy dogryzac komuś.
W sumie należę do sp-group i co jestem ten zły człowiek jak opisuje ktoś? Cytując mój ulubione teksty które często się sprawdzają:
"Tak jak pan Jezus powiedział! A co powiedział? Nie wiem."*

Przykro mi, zarzucasz jakieś tworzenie zamkniętych czatów, które tworzą kuratorzy. Podczas gdy nie są potrzebne, bo każdy działa indywidualnie. Dla mnie to sienie fermentu i celowe wprowadzenie w błąd ludzi, by myśleli, że coś jest na rzeczy.

I tu jest tylko różnica naszych zdań, ja nie robiłem z tego wielkiego halo jakoś tylko opisałem moje doświadczenia które są oparte na faktach. Nie wylewam kwitów tak jak większość bo jak pewnie zauważyłeś już sporo osób żyje tutaj zbędnymi dramami. Nie zgadzasz się z moim zdaniem i tyle.

Mam rozumieć że masz jakieś konkretne argumenty oraz źródła którymi możesz poprzeć swoje zdanie?

Tak, masz tak rozumieć. Wystarczy przeczytać wszystkie komentarze 😅

Ale wiesz że twoje komentarze w większości to tylko zarzuty których nie popierasz przykładami?
Dzięki za uprzejmość za podesłanie "braku" przykładów. Potem się Dziwisz że ktoś traktuje cię ostro albo odbiera negatywnie.

Jakie ja mam Ci dać przykłady? Weź się trochę zastanów. Wykres Ci zrobić? I przeprowadzić jakieś badania?
Wystarczy przejrzeć komentarze, żeby zobaczyć kto tu się ciśnie, ludzie z weku i z Sp-group.
I to nie jest zarzut, a fakt :)

Ja nie wiem, może jednak Ci to rozrysuję.

Nie. Ja się nie dziwię. Skąd masz taką nowinkę? Nie każdy musi mnie lubić :) takie życie, jednych się lubi, drugich nie lubi a trzecich nienawidzi.

Chwileczkę skoro nie masz żadnych sensownych przykładów to jak wnioski wyciągasz z danej sytuacji? I czemu się unosisz jak ktoś normalnie o coś ciebie pyta? Twoje komentarze to tylko spekulacje i już wcześniej przejrzałem je, głównie się wyklucasz z @kapitanpolak... Zauważ że generalizować każdy potrafi zamiast wyciągać sensowne wnioski a z tego co widzę nie potrafisz albo nie chcesz nawet podjąć normalnej dyskusji. Jak są fakty to można się nimi podpierać że faktycznie jedno wynika z drugiego a nie że ktoś z kimś się ciśnie.

Nowinek? nie mam, tylko widać po twojej pierwszej wypowiedzi że nie masz jak argumentować lub podjąć pełnej dyskusji, kręci się ono jak na razie wokół zucaniem podtekstów jak to zrobiłaś w swoim ostatnim zdaniu...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55