You are viewing a single comment's thread from:

RE: Każdy orze jak może? Jeden lepiej, drugi gorzej...

in #polish6 years ago

Codziennik miał coś takiego jak tur po tagach. Codziennie był inny tag. Raz pl-kuchnia, pl-gry czy właśnie pl-emocjonalnie. Gdy trafiło na pl-emocjonalnie to post podbiłam.
A dalsze raporty?

Nie bądź taki stronniczy... Pisz o wszystkim.
Nie podbijam innych? No patrz a to Ci niespodzianka 😲 to ciekawe jakim cudem pl-emocjonalnie jest na 4 miejscu w rankingu tagów. To też pewnie tylko ja i mój mąż...

Zarzuć mi romans z wolontariuszem, bo on także w każdym raporcie jest :)

Powtórzę, ja niczego nie ukrywam :) wystarczy sprawdzić dokładnie, nie tylko wybrane raporty, w których to akurat Baro był.. :)

Rozumiem, że skoro jest to mój mąż to nie powinnam go ani podbijac ani nawet upvota mu dawać? A najlepiej to przestanę go obserwować... 🤪

Posted using Partiko Android

Sort:  

Nie patrzyłem na innych raportach bo tam nie ma nicków przy tytułach a nie chce mi się w każdy wchodzić. Wystarczy mi ten drugi. 7 wpisów, trzy głosy wracają do Was. To jest jak ktoś tam wyliczył ponad 40% głosów.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68857.19
ETH 2715.71
USDT 1.00
SBD 2.72