You are viewing a single comment's thread from:

RE: Każdy orze jak może? Jeden lepiej, drugi gorzej...

in #polish6 years ago (edited)

Zachęcam do przejrzenia moixh raportów :)
Skoro Baro jest moik mężem to mam go traktować inaczej niż innych? Gorzej? Czy udawać że nie widzę jego postów?

Zanim jeszcze ja dołączyłam do steema, on już aktywnie udzielał się na tagu pl-emocjonalnie, kiedy to opiekunem tego tagu był Michał. A Baro już wtedy występował w statustykach Jacka jako jeden z najaktywniejszych osób na pl-emocjonalnie.

Naprawdę, jeżeli chcesz mi coś zarzucić to znajdź najpierw dowody, bo wszystko można łatwo znaleźć.

Pozdrawiam

Ps. Psychepl czy wolontariusza/moonwinda także jest dużo w moixh raportach. Przypadek? Nie sondze....
Poza tym ja niczego nie ukrywam. Nie zmieniam tagów, podaje w raportach prawdę... :)

Sort:  

Dowodów chcesz... zajrzyj sobie w drugi swój raport perpetuum mobile. Dałaś 7 głosów z czego 1 na siebie i 2 na męża. To już na prawdę nie ma kogo podbić tylko męża dwa razy? Twój ostatni raport baro i codziennik, Twój przedostatni raport baro, Ty i codziennik. Może Twój mąż taki emocjonalny, że dostaje dwa głosy a inni ni razu i być może nie ma w tym stronniczości... Ale codziennik? No litości.. jak codziennik, dziennik czy serwis informacyjny może być emocjonalnym wpisem? To już samo sobie przeczy.
Orzesz jak możesz i ciskasz się bo ty orzesz pługiem 3 skibowym a ktoś 5 skibowym na pole wjechał i szybciej się obrabia. Powtórzę dziecinada. W wykonaniu zarówno Astromaniaka jak i Twoim.

Codziennik był 2 razy podbity. Raz przy przeglądaniu tagów i tu byłem na pl-emocjonalnie i raz jak napisałem post o zawieszeniu Codziennika. Nie wiem czy pamiętasz, ale płynne środki szły na polish. Nawet sam wygrałeś, a teraz Ci nagle przeszkadza.

Nie wiem jak pisali inni na pl-emocjonalnie, ale ja akurat od pierwszego mojego posta na Steemie na nim pisze i będę dalej pisał.

Posted using Partiko Android

Mi codziennik nigdy nie przeszkadzał i nigdy nie napisałem że przeszkadza. Ale jak codziennik może być emocjonalny? Jakież to emocje ma budzić wyliczenie tekstów, które pojawiły się dzień wcześniej?

Akurat te nie były dzień wcześniej, ale akurat używałem w wydaniach innych też tagów np. pl-gry i też codziennik został podbity. Ostatni mój post na Codzienniku również był na pl-emocjonalnie, bo pisałem o zawieszeniu Codziennika i tam nie było żadnych postów, tylko moje odczucia.

Posted using Partiko Android

Może mam złe podejście ale swoje odczucia powinieneś na swoim koncie uzewnętrzniać a nie na codzienniku, bo wtedy to nie codziennik a pamiętnik.

Będę udostępniał co chce i gdzie chcę. Na Codzienniku niedługo będzie zupełnie inny kontent i jakoś nie mam zamiaru zmieniać konta.

Posted using Partiko Android

O muzyce też pisałem w Codzienniku i również miałem głos od MK... Tak naprawdę dwoiłem się i troiłem, żeby pula tygodniowa była jak największa. Wliczone posty to ma Wizjer i nie wiem czy jest atrakcyjny.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66028.29
ETH 2694.36
USDT 1.00
SBD 2.89