Sort:  

Widzę, że muszę łopatologicznie. Nie macie wyłączności na ten tag. Dodają go różni autorzy, są tacy co dodają i głosu nie otrzymali a w tym czasie Twój mąż zgarnął dwa. Rzeczywiście wtopa.

Ale dostali głos z innych inicjatyw często. Pomijam fakt, że Steem nie ma programu 500+ i nie musi ktoś dostawać głosów wcale

Tak ale 7 sbd było na wspieranie tagu a nie wspieranie najbliższych.

Dużo mma tych najbliższych..

Posted using Partiko Android

Nasza wyłączność na tag dzielona z mizej, anshia, Barbie, notzna, edios, wolontariusz, fervi.... :)

Mój mąż zgarnął jeden głos. Za 0.7 sbd czyli tyle co wszyscy. Codziennik podbijałam ZA KAŻDYM RAZEM JAK TYLKO MOGŁAM bo ludzie mieli z teho hajs. Ty także. Więc skończ już pieprzyć i zauważ też inne rzeczy :)

Ps. To jest ten jeden raport co tyle zgarnelismy dla siebie

A jak jesteś tak ograniczony, i na moich 9 raportów w trzech widzisz Baro... To pozdrawiam.. :) tragedia wielka. Nikt inny głosu nie dostał. 9 raportów, czyli około 75 SBD i wszystko tylko moje i Baro 💕

Posted using Partiko Android

Nie napisałem że wszystko Twoje i baro ale procentowo podejrzanie dużo :) Kończę tę dysputę bo się boję, że Ci żyłka pęknie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68787.38
ETH 2733.78
USDT 1.00
SBD 2.72