You are viewing a single comment's thread from:

RE: Każdy orze jak może? Jeden lepiej, drugi gorzej...

in #polish6 years ago

Jeżeli uważasz że jest to na miejscu co robi Astromaniak to rezygnuje z PM. Pozostałe SBD odeślę Ci. Raport już sobie odpuszczę, bo w takim razie szkoda czasu skoro można sobie tam wpisać cokolwiek.
Żałuję każdej minuty którą poświęciłam na te raporty.

Aaah, a mogłam podbijać tylko swoje posty... :)

Posted using Partiko Android

Sort:  

O i teraz pokazałaś prawdziwą twarz. Rezygnujesz z z PM, które wspierało "polską" społeczność bo mniej na tym zarobiłaś niż @astromaniak :)

Bo nie będę brała udziału w takim cyrku :)

Ja poświęcam czas na raporty, na podbijanie... Niech MK znajdzie kogoś innego kto tak jak Astromaniak będzie robił lewe raporty i podbijał w 80 procentach tylko siebie

Posted using Partiko Android

Na tym tagu powstaje bardzo mało postów https://steempeak.com/created/pl-kosmos W ostatnim miesiącu trzy osoby nie otrzymały głosów: Ty, baro89 i wolontariusz. Być może dlatego że jak sama zauważasz, astromaniak fotografii nie podbija. Ja bym podbił, jednak od początku istnienia PM nigdy w żaden sposób nie wpływałem na żadnego kuratora i nie zadawałem pytań typu: dlaczego podbiłeś ten post a innego nie.

Jeżeli chodzi o Wise to nie wypowiadam się bo to nie moja SP.
Rezygnacja? Po co tak emocjonalnie? Przemyśl to.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66028.29
ETH 2694.36
USDT 1.00
SBD 2.89