Kolejne zaskoczenie dla #polish. Fervi jest...

in #polish5 years ago (edited)

Ostatnio razem z @baro89 odważyliśmy się, aby poinformować Was nie tylko o tym, że jesteśmy razem, ale przede wszystkim, że jesteśmy już małżeństwem. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami czymś jeszcze. Informacja o ślubie nie była dla nas łatwa, nie chcieliśmy tak bardzo chwalić się naszym życiem prywatnym ma Steemie. Skoro pogodziliście się już z tą myślą to jesteście gotowi na kolejny szok.

question-2736480_1280.jpg

Kilka osób o tym wiedziało już od dawna, ale czas, aby dowiedzieli się wszyscy.

@fervi jest... Moim bratem :)

Nie przyrodnim. Jesteśmy rodzeństwem w stu procentach :)

Między nami jest zaledwie półtorej roku różnicy. Praktycznie całe życie trzymaliśmy się razem. Mieliśmy wspólnych znajomych, te same szkoły, swoje sekrety i te same marzenia.

zdjecie.png

Na zdjęciu widzicie Sławka (fervi), który trzyma naszą siostrę Sandrę a obok nich jestem ja - Sylwia.

Nasze życie tak się potoczyło, że w wieku osiemnastu lat wyjechałem do Szczecina na studia, a już trzy lata później do Niemiec. Sławek i Sandra są nadal w naszym rodzinnym mieście. Nasze relacje, mimo odległości, nie zepsuły się. Wręcz przeciwnie! Wspieramy się jak tylko możemy, zawsze możemy na siebie liczyć a odległość nie jest dla nas żadnym problem.
Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że nasi rodzice zdecydowali się aż na trójkę dzieci. Dzięki temu tworzymy zgraną “paczkę”.

Pisałam ostatnio na czacie, że odwiedzę Was na meetupie, który organizuje @pkocjan. Tak, to prawda, ponieważ będę w kwietniu w Katowicach ma Święta Wielkanocne.

@fervi od bardzo dawna namawiał mnie i @baro89 na dołączenie do Steema. Ja jednak nigdy nie brałam na poważnie jego zapewnień, że można tu zarabiać w kryptowalutach. Pierwszy odważył się mój mąż, a po czterech miesiącach także ja. No cóż, mogliśmy natychmiast ulec namowom Ferviego… :) Nieugięta zostaje Sandra.

I tak oto, odkryliśmy przed społecznością #polish nasz małe rodzinne “sekrety”. Mam nadzieję, że szybko otrząśniecie się z szoku :)

Sort:  

Z racji, że dzisiaj jest 1 kwietnia i w tym dniu nikomu nie można ufać nawet w kwestii godziny żądam od @nieidealna.mama oraz @fervi następujących dokumentów w celu potwierdzenia prawdziwości rzuconych tu na światło publiczne informacji:

  • odpis aktu urodzenia
  • skany dowodów osobistych (w przypadku nieidealnej skan dowodu przed wzięciem ślubu)
  • świadectwa ukończenia szkół podstawowych
  • paszport polsatu

Oczywiście wszystkie dokumenty musza posiadać klauzurę "Za zgodnością z oryginałem".

W przypadku niedostarczenia tych dokumentów do 5 dni roboczych od momentu publikacji tego komentarza uznam, że wpis zawiera nieprawdziwe informacje.

P.S

Komentarz ma charakter satyryczny oraz komediowy i nie warto brać go na poważnie - informacja dla niekumatych.

!tipuvote 0.5 hide

Posted using Partiko Android

Dzięki! :)

Co do chuja?

Boje się kolejnych wieści!
I kolejne pół roku szoku...

z tego co wiadomo to stół jest obfity :)

Wejt a minut, znaczy się bo, czy, znaczy się .... już pozbierałem dolną część szczęki z podłogi. @baro89 mężem, @fervi bratem, dobra to zaraz coś o @noisy będzie???? Nie trzymaj w niepewności i walnij od razu, jakby ci się napatoczyły jakieś inne nicku to dodaj do albumu :), ale przy okazji oświadczam, że żadne wydanie @psychepl nie należy do rodzinki :) (to tak na wszelki wypadek) he he he :)

Wszystko w swoim czasie 😉

Posted using Partiko Android

Ty weź nie strasz :)

Oczywiście był to żart na Prima aprilis :) :)

Posted using Partiko Android

@fervi Rozumiem, ze to twoje prywatne zdjęcie z rodzeństwem, czy też kuzynostwem, bo na zdjęciu wykapany fervi.

No cóż można było w to uwierzyć ;) i myślę, że długo będzie się za wami ciągnęło, że jesteście rodzeństwem ;p

Wow! To tu się zarabia? I to w kryptowalutach?😲
A ja myślałem, że tu się pisze dla zabawy i przyjemności 😂😉

Publikacja takich wieści przed 1 kwietnia, to perfidia w czystej postaci ;P

Ale ta historia to idealnie pasujący puzzel do całej układanki + zdjęcie z dzieciakami podobnymi do Was. Jak wyskoczycie z prima aprilis, to będę w kolejnym szoku ;P

Tylko @barbarossastudio jak mógł po reakcji nie wiedzieć, przecież z @fervi znacie się xP

To powiem jedno - zdjęcie jest prawdziwe

Wiesz że wyglądasz dokładnie tak samo? Aż zdumiewające jak mało się od dziecka zmieniamy.

Szajz! Nie zauważyłem że jest już poniedziałek... ale na tym zdjęciu wykapany Fervi.

To jest Fervi :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62952.44
ETH 2542.20
USDT 1.00
SBD 2.65