You are viewing a single comment's thread from:

RE: Głodni Wiedzy - pierwsza polska redakcja monetyzująca treści za pomocą kryptowaluty

in #polish6 years ago

Tak, o tym też myślałem. Mam pewne rozwiązanie tego problemu, ale nie byłoby ono przyjazne dla użytkowników innych interfejsów. I nie chodzi o ciągłe dodawanie tego samego artykułu, można to rozwiązać zupełnie inaczej. Pomyślę jeszcze o tym, bo faktycznie zwróciłeś uwagę na ważny aspekt zarabiania na treściach w Steem.

Dzięki!

Sort:  

Trzymam kciuki za jakieś dobre rozwiązanie :) A sama platforma bardzo ładnie wygląda, już polajkowałem, dodałem do obserwowanych i na pewno będę śledził waszą pracę, powodzenia! :)

Dzięki :) Postawiłem na prostotę. W wyglądzie pojedyńczego artykułu zamierzam wprowdzić jeszcze kilka zmian, żeby było trochę ładniej, ale najpierw chcę rozwiązać wszystkie problemy techniczne.

A czy komentarz dodany pod takim starym artykułem nadal może dostawać głosy, które są monetyzowane?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66217.53
ETH 3316.11
USDT 1.00
SBD 2.70