You are viewing a single comment's thread from:

RE: MAN (OR WOMAN) OF THE DAY #4 Cezary Żak

in #polish7 years ago

Tak wspaniale wchodził w swoje rolę, że często w ogóle nie dochodziło do mnie to, że te dwie postaci gra ta sama osoba.

Dokładnie tak, często się łapałem na tym, że w pewnym momencie docierało do mnie, że obie role gra jeden aktor. To niesamowite jak jeden człowiek potrafi wcielić się w tyle różnych ról. Uważam, że Cezary Żak to jeden z najlepszych polskich aktorów. Co więcej - potrafi stworzyć tak charakterystyczne role, że nie cierpi w moich oczach na syndrom "aktora jednej roli". Kojarzę go z Miodowych Lat bardzo dobrze, ale znam go także z innych ról. Dla mnie pozostał Cezarym Żakiem, nie Krawczykiem ;) O niewielu innych aktorach da się powiedzieć to samo...

Sort:  

Ja z nim niestety nie widziałem zbyt wielu innych filmów i seriali, a jak już to w bardzo pobocznych rolach. Dla mnie skojarzenie Żaka z Krawczykiem jest naturalne. Jednak znów w Ranczu gra już całkiem inne postaci i wypada w tym świetnie. To właśnie świadczy o jego dobrym poziomie aktorskim.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69508.29
ETH 3366.22
USDT 1.00
SBD 2.74