You are viewing a single comment's thread from:

RE: MagicDice, czyli sposób na szybki dorobek steem/sdb !

in #polish5 years ago

Popieram zdanie @cardboard o "krawędzi domu" :D
Serio? Przewaga kasyna, marża, prowizja? Nope, krawenć lepsza.

Jeśli wypadnie kostka z przedziału 1-50 wygrywamy naszą kwotę x2, czyli 1sbd* 2 = 2sbd.
Jeśli wypadnie kostka z przedziału 51-100 przegrywamy naszą kwotę x0, czyli 1sbd * 0 = 0sbd.

Serio? Zdjęcie znajdujące się dosłownie chwilę pod tym zdaniem pokazuje, że można albo grać na Roll Over albo na Roll Under.

Jeszcze ta wzmianka o tendencji, że lepiej stawiać jak już jest kilka czerwonych słupków. Swoje tokeny już bym wolał włożyć we wróżkę co mi z fusów powróży.

O jeszcze popieram zdanie @jacekw :) Tak się napatoczył podczas pisania komentarza to Ciebie Jacku też dodam :)

Szybkie podsumowanie z tego tygodnia. Od @magicdice otrzymałeś 72.950 STEEM i 2.691 SBD. Wysłałeś do @magicdice 73.023 STEEM i 4.701 SBD.

Bilans?

Strata 0.073 STEEM i 2.01 SBD

Masz rację @vitusc, pewny zarobek :)

Sort:  

Podsumowując wszystko na początku wpakowałem w @magicdice 60zł, wypłaciłem ~165zł. Więc na plus tak czy tak wyszedłem na około 105zł.
Kolejne transakcje wrzucałem małymi sumami za najzwyklejsze pieniądze z artykułów. Wtedy nie wypłacałem, tylko starałem się dobić dużej sumy.

Poza tym podsumowanie z tego tygodnia Twoje jest nieprawidłowe. Nie wysłałem 2.691 SBD w tym tygodniu, tylko znacznie więcej. Operowałem w większości na SBD. Skąd te wartości?

na podstawie mojego portfelu podsumuj sobie jeszcze raz SBD. Wyszedłem na +.
Zobacz zapisy z 4 i 3 dni temu. Pozdrawiam.

Wartości są zaciągnięte z Twojej historii konta od dnia 17 marca do dzisiaj.
Prawda, nie wysłałeś 2.691 tylko 4.701, tak jak napisałem w pierwszym komentarzu. Musisz lepiej czytać ze zrozumieniem.

Od @magicdice otrzymałeś 72.950 STEEM i 2.691 SBD

Podsumowując wszystkie transfery od Ciebie do magicdice i z powrotem łączny bilans jest ujemny w obu tokenach (ten tydzień). Wątpię, żeby blockchain skłamał ;)

@nervi masz upvote za trzepanie historii transakcji w blokach. Przynajmniej teraz wiem na czym to stoi, dzięki

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70135.32
ETH 3789.12
USDT 1.00
SBD 3.77