Nie lubię tego, bo... zgłoszenie konkursowe @dyzia

in #polish6 years ago

adult-art-conceptual-278312.jpg
źródło: Pexels.com

Przedmowa

Witajcie drodzy Steemianie, coś dużo konkursów ostatnio :)

Oto moje zgłoszenie na jakże oryginalny konkurs organizowany przez @dyziaNie lubię tego, bo...

Oto moja kandydatura :)

  1. Której postaci z seriali najbardziej nie lubisz i dlaczego?
    Nie znoszę tych perfekcyjnych laleczek barbie, które są zawsze najlepsze i najmądrzejsze – gdzie tak na prawdę jest na odwrót. To mnie denerwuję, koszmar.

  2. Najgorsza pora roku to...? Dlaczego?
    Zima. Po co komu zima?! Nie jestem 10-latkiem, który się cieszy na widok śniegu. Zimno, dłużej się jedzie gdziekolwiek no i to ubieranie 10 warstw ubrań...

  3. Czego nie lubisz w ludziach i dlaczego?
    W ludziach nie lubię nieszczerości i udawania osoby, którą się nie jest. Ani to zabawne, ani miłe dla drugiego człowieka. Takich osobników omijam szerokim łukiem.

  4. Zwierzak, którego nigdy nie chciałbyś / chciałabyś spotkać na swojej drodze to...? Dlaczego?
    Skunks – nie dość, że brzydki to nie grzeszy miłym zapachem..

  5. Nie lubię muzyki typu... Dlaczego?
    Disco Polo. Każda jest identyczna, posiada ten sam rytm i bardziej irytuje aniżeli bawi.

  6. W mojej pracy najbardziej irytuje mnie...
    Brak zapału do działania. Nie jestem w stanie wytworzyć w sobie takiej motywacji wewnętrznej. Potrzebuję jakiegoś zewnętrznego bodźca

  7. W ludziach najbardziej wkurwia mnie...
    Sztuczność :)

  8. Najbardziej irytujący film to.. Dlaczego?
    "Straszny film" – rozumiem zamysł powstania tego "dzieła" ale wykonanie jest na prawdę fatalne i aż żal patrzeć...

  9. Najgorsza gra to.. Dlaczego?
    Postal III. Po obiecujących poprzednikach zapowiadał się na grę roku. Mechanika, silnik gry i fabuła przyprawia o mdłości.

  10. Nigdy nie zjem... Bo?
    Tatara. Surowe mięso, fuj.

  11. Najgorsza knajpa to..? Dlaczego?
    Przydworcowe knajpy z kebabami itp. Kiedy jadłem w takich restauracjach, po zapłaceniu miałem w głowie myśli po co to zrobiłem.

  12. Na urlopie najbardziej denerwuje..? Dlaczego?
    Powrót do domu. Chciałoby się tak w nieskończoność

  13. Moja cecha, która najbardziej mnie denerwuje to..? Dlaczego?
    Zbyt częste upewnianie się o wszystko. Tylko ja potrafię wrócić 5 kilometrów do domu by się upewnić setny raz, że zamknąłem drzwi.

  14. Najbardziej irytujący celebryta to..? Dlaczego?
    Michał Szpak, denerwuje mnie jego wtrącanie się w każdy temat.

  15. Ten konkurs jest irytujący, bo..? Dlaczego?
    Ponieważ muszę się Wam zwierzać :D

No i koniec...fajny konkurs :P

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54225.25
ETH 2280.38
USDT 1.00
SBD 2.29