Poznaj eksperta: @thomaslucania / #bliskiwschod

in #polish6 years ago

https://dlive.io/video/nero12/013cc3f0-6cda-11e8-916a-1bdac5341254

Hej, przedstawiam Wam jednego z najlepszych autorów w polskim internecie poruszających tematykę Bliskiego Wschodu.

Zapraszam do obejrzenia tych kilku minut filmu ;)

(jest to druga wrzutka, pierwotnie wrzuciłem bezpośrednio na dlive, nie wiedziałem, że powyżej 5 tagów nie wyświetli się na steemit/busy, a jednak wyjątkowo mi zależy, aby na powszechnych frontach ten wpis się wyświetlił)

poznaj_eksperta.jpg

Sort:  

Wow. Dzięki. Nie wiem co powiedzieć. Nie spodziewałem się takiego wyróżnienia, i to jeszcze od tak znanej osoby, która faktycznie była na Bliskim Wschodzie. ;) Dziękuję bardzo. ;)

Co do nicku @thomaslucania - to na początku za bardzo nie wiedziałem o czym będę pisał na steemit (co widać po moich pierwszych postach) i nick powstał jako połączenie mojego imienia (Tomek, zgadłeś :D) i prawdziwego nazwiska Luckiego Luciano - Lucania (czytałem wtedy "Mafijną encyklopedię" Sifakisa :D). Wcale nie pomyślałem, że później nie będę mógł zmienić tego nicku. Od taka moja przypadłość, że często wybieram sobie dziwne nicki - zwłaszcza gdy idzie o maila. :D

Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie. ;)

W tej wrzutce też poprę pana Thomasa:)

Dziwnie te tagi działają... Niby jak dodasz więcej niż 5 to i tak w pięciu musi się post wyświetlać, ale zawsze myślałem, że po prostu brane jest do tego pięć pierwszych tagów. Wygląda jednak na to, że tagi wtedy najpierw są sortowane, a później dopiero brane jest pierwszych pięć z nich.

Też wziąłem pod uwagę taki wariant. Ale jednak jak piszesz nie ;) Ciekawy przypadek.

Swoją drogą teraz dopiero zwróciłem uwagę - niedawno stwierdziłem, że pora rozwinąć się coś z programowaniem, bo i pracy mi na freelancie ubywa i warto jednak coś nowego poznać i wgryzam się mocno w Node.js i w planie jest też odnalezienie się w Reactie i pierwszy raz od jakiś 8 lat biorę pod uwagę pracę na etacie na jakiś czas aby spróbować usystematyzować zdobywaną wiedzę ;)

(aluzja oczywiście do Twojego opisu w profilu)

Ja osobiście preferuje Angulara na froncie ze względu na to, że częściowo wymusza pisanie kodu w paradygmacie reaktywnym, który uwielbiam. Chcę jednak za jakiś czas trochę się zaangażować w jakiś frontendowy projekt open source związany ze Steemem, więc kodowanie w React albo Vue mnie nie ominie ;)

Co do opisu, to hmm... Dawno nie opublikowałem czegoś ciekawego. Mam parę pomysłów, ale muszę znaleźć czas, żeby zrealizować je porządnie. Po głowie chodzi mi seria artykułów o programowaniu funkcyjnym.

To nie zdziw się jakbym żebrał o pomoc w wyjaśnieniu od czasu do czasu czegoś :) Zasadniczo radzę sobie sam ucząc się, ale mam poczucie przepaści - mój javascript gdzieś zasiedział się na etapie jQ i ominęła mnie cała era przemian od extJS... a przecież to było dawno i dzisiaj jak sam napisałeś mamy Angulara, Vue i Reacta...

Już sama składnia ECMA6 była (bywa?) dla mnie szokiem, no już z 2 tygodnie nauki minęły i pierwsze zderzenie za mną, ale gdzieś te lata pod kątem programistycznym mi uciekły :)

Swoją drogę odezwij się (jakbyś mógł i chciał) jakbyś ruszał z czymś na STEEM, z chęcią bym pomógł tym samym ucząc się ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86