You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] SMS Premium - co to jest? [poradnik: GSM/Usługi GSM]

in #polish6 years ago

Kiedyś podczas wakacji został na moim abonamencie jakimś cudem aktywowany właśnie taki pakiet sms premium . Za każdego smsa przychodzącego ok 30zł. W sumie kilkanaście sms mi przyszło. Oczywiście nawet ich nie czytałem, tylko od razu usuwałem. Później niemiła niespodzianka - rachunek na parę stówek. Najlepiej chyba od razu je zablokować!!!

Sort:  

Witaj. Dziękuję za komentarz i odważną historię, którą tu napisałeś. Przykro mi, że taką przygodę miałeś. Ja nie złapałem się ani razu na to, może dlatego, że dość dużo wiem o praktykach GSM. Mam nadzieję, że odświeżenie tego tematu nie zaszkodzi, a raczej pomoże innym dorosłym ludziom jak i młodzieży.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50