Wrocławski wałsteemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Witajcie :)
Ostatnio podczas spaceru zrobiłam kilka fotek. Cały czas się uczę, więc poniższe zdjęcia to nic innego jak zdjęcia amatora :) Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie lepiej:) Pozdrawiam serdecznie :)

IMG_1849.jpg

IMG_1825.JPG

IMG_2130.JPG

IMG_2133.JPG

IMG_2134.JPG

IMG_1841.JPG

IMG_1840.JPG

IMG_2152.jpg

IMG_1807.JPG

Sort:  

Rewelacyjne fotki, zwłaszcza druga :) zasłużony plusik za świetne chwytanie szczegółów otoczenia :)

P.S. czym robiłaś zdjęcia ?

Dziękuję :) Robię Canonem EOS 1300D :)

Drugie i ostatnie mają potencjał. Reszta po prostu słaba. Ale nie łam się, praktyka czyni cuda. Sam jak kupiłem aparat to na początku robiłem straszne zdjęcia z dupy, potem przyszły pomysły. Najlepiej obserwuj innych fotograwow na instagram ie czy na steemit. Obserwuj, naśladuj co robią inni, łącz style i efekty a w końcu wypracujesz coś swojego. :-)

Dzięki za rady :) Napewno wykorzystam :)!

Pięknie dobrane kolory i widać że dobre kardy. Zazdroszczę takich spacerow ;)

Dziękuję za miłe słowa :)

A mi się podoba grzybek. Nie każde foto musi od razu być epickie. Zwykłe też są potrzebne :)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66546.31
ETH 3589.70
USDT 1.00
SBD 2.93