You are viewing a single comment's thread from:

RE: #1 JAK JEST NAPRAWDĘ? Życie kierowcy busa.

in #polish7 years ago (edited)

Nie rozumiem troche - z czego sie orientuje kierowca tira moze dziennie jezdzic 8h lub jeden raz 9h w tygodniu. A tachograf nie klamie, poza tym nie zyjemy w krajach, gdzie kierowcy caly czas dawaja papierowa podkladke i jada dalej (jechalam kiedys z takim grekiem, ktory podkladal papierowy tachogram i jechal dalej, ale to bylo kilka lat temu i .. nie Polska firma)

Sort:  

Już wyjaśniam - tachografy dla "busików" do 3,5t obowiązują tylko i wyłącznie na terenie Niemiec. Tam byłem przejazdem - głównie francja, hiszpania i włochy. Poza tym tachografy elektroniczne montowane są tylko w ciężarówkach powyżej 3,5t. W moim przypadku były one papierowe - mogłem jechać 4,5h i po tym czasie musiałem robić 45min przerwy - oczywiście trzeba było wypełnić tak żeby to ominąć. Mam nadzieje że rozjaśniłem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62753.87
ETH 2445.66
USDT 1.00
SBD 2.67