You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS KULINARNY - WSPÓLNE POSZUKIWANIE TEMATÓW DO KOLEJNYCH EDYCJI #pl-kuchniakonkurs!

in #polish6 years ago
  • Raw słodycze
  • Zielony Obiad
  • owocowe sushi
  • danie z baru mlecznego
  • sposob na ziemniaka
  • naleśniki
  • domowa tradycja - niedzielny obiad
  • Zupa
  • ulubiony makaron
  • Najlepsza kanapka
  • danie jednogarnkowe
  • ulubiona potrawa wigilijna
  • Szejk
  • lody bez maszynki
  • Sałatka
  • Grzyby
  • Podpłomyki z roznych krańców świata
  • pizza
  • 3 dipy
  • Najdziwnieje danie jakie jadłem/łam
Sort:  

Raw słodycze ❤️ Nie wyszłabym z kuchni!

To ja chce to zobaczyc!!! :D

chciałam zaznaczyć, jakie pomysły Twoje najlbardziej mi sę podobają i wypisałam prawie wszsytkie więc stwierdziłam,że napięśz to inaczej bo pomysłów dobrych masz za dużo, powótrzyłabym Twoją listę @naila7894 ;)

ale najbardziej z Twojej listy głosuję na
-domowa tradycja - niedzielny obiad
-ulubiona potrawa wigilijna (choć ze względów praktycznych myślę, że lepiej wyładoby to w okolicach grudnia)
-lody bez maszynki

  • najdziwniejsze danie jakie jadłem :)

ale o tych podpłomykach bardzo ciekawe!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63588.38
ETH 2595.97
USDT 1.00
SBD 2.81