Mała aktualizacja lipiec + wip preview

in #polish5 years ago (edited)

veigar.pngHello there, pewnie myśleliście że znowu zapomniałem że jako tako prowadzę tego bloga, otóż nie tym razem. Po prostu nie jestem w stanie skończyć żadnego rysunku więc mam 3/4 obrazki w stanie między 60-80% skończenia i kilka drobniejszych szkiców.

Obok steemita najprawdopodobniej założę instagrama i ew. fanpage na facebooku, ale to po powrocie z wakacji.(mam nadzieję że tym razem nie zniknę na 6 miesięcy, hehe)

Veigar na miniaturkę i preview moich aktualnych pracwip.png

Od lewej, mój avatar z gry archeage, który planuję wrzucić sobię na tapetę. Dalej overpaint/repaint jednego z moich pierwszych rysunków, Arturia z serii Fate z ahego face i Maho z steins gate.

Z pierwszym mam taki problem że w kircie jest rozmyty a gdy go zapisze jako png jest ostry jak cholera więc trochę ciężko mi przy nim manewrować a portując go to paintstorma "pierdzielą się" ustawienia mieszania w warstwach.
W oczach czerwonej pani coś mi nie pasuję ale wciąż nie wiem co, a przy Artori nie wiem co wrzucić na tło a reszty, a Maho to świeży rysunek którego po prostu nie miałem czasu ładnie wyrenderować

Sort:  

Congratulations @n7reny! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 80 posts. Your next target is to reach 90 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97