You are viewing a single comment's thread from:

RE: KONKURS KULINARNY - WSPÓLNE POSZUKIWANIE TEMATÓW DO KOLEJNYCH EDYCJI #pl-kuchniakonkurs!

in #polish6 years ago

tak właśnie zastanawiałam się, jaki pomysł tera poleci, fajnie że ogłosiłaś burzę mózgów @grecki-bazar-ewy ;-)

Skomentowałam poniższe komentarze, ponieważ pojawiło się sporo ciekawych propozycji, a oto moje własne:

  • Przez żołądek do serca - danie, którym uwiedziesz ją/jego
  • Mój ulubiony rodzinny przepis
  • Mój sposób na rosół i/lub mój sposób na utylizacjję rosołu (jest tyle rzeczy, które można ugotować/upiec/usmażyć z użyciem bulionu/warzyw/mięska z rosołu, dużo więcej niż sama pomidorowa! a szkoda marnować...:)
  • Mój ulubiony pomysł na fit fastfood/fakeaway, czyli zdrową wersję fastfooda/takeawaya
  • Plusy i minusy "diety" pudełkowej
  • Jak nie utyć w biurze i przy tym nie zwariować (dużo miałabym do powiedzenia na ten temat ;) )
  • Kobieta sukcesu w kuchni XXI wieku - moja wizja (czyli o tym, jak odnosić sukcesy w pracy, dbać o dom, o siebie, i o rodzinę w jednym czasie, nie posiadając niani, sprzątaczki i kucharki)
  • Ekonomiczne gotowanie - o tym, że da sie zdrowo, smacznie, szybko, i tanio
  • Jesteś tym, co pichcisz - o wpływie kuchni na nasze zdrowie, własna historia, np na przykładzie ulubionego owocu/wawrzywa podąktem zdrowotnym/zapobiegawczym chorobom
  • Moje doświadczenie z kuchnią gluten-free/vege/sugar-free/jakakolwiek inna kuchnia bazująca na kryteriach chorobowych/uczuleniowych etc
  • Organizacja w kuchni - klucz do sukcesu
  • Podróże kształcą - czego o kuchni dowiedziałem się za granicą
  • historia sernika/krokieta/naleśnika/kotleta/pieroga etc (dania, które są spotykane w różnych zakątkach świata, ale mają różne wariacje)
  • Moje ulubione warzywo i jak przemycam je w swojej kuchni
  • Mój przepis na schabowy
  • Moja wersja jajecznicy (jak wcześniej już proponowano)
  • Deser mojego dzieciństwa
  • Moje kulinarne "babysteps" - czyli historia mojego raczkowania w kuchni

no to chyba tyle ode mnie ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63588.38
ETH 2595.97
USDT 1.00
SBD 2.81