You are viewing a single comment's thread from:

RE: Paraliż przysenny, halucynacje, DMT i astral

in #polish6 years ago (edited)

Ten filmik był nagrany chyba już kilka lat temu. :) Ale na pewno te paraliże mogą wystąpić po przejedzeniu się przed zaśnięciem. Ciekawie o problemach ze snem pisał polski psychiatra Antoni Kępiński, o tym że sygnały z interoreceptorów w marzeniu sennym są przetwarzane na sceny rozgrywające się w świecie otaczającym, jak właśnie koszmary czy paraliże po przejedzeniu albo sny erotyczne przy nocnym pobudzeniu seksualnym. Ja też przeżyłam kilka paraliży przysennych parę lat temu, ale u mnie to było związane ze stresem, gdy kładłam się bardzo późno po wielu godzinach nauki i kilku kawach, żeby po krótkim śnie iść na kolokwium. Potem nauczyłam się je opanowywać i więcej się nie zdarzają.

Sort:  

Można się pogubić od tych migracji konto i materiałów :P Na pewno zmęczenie i stres też ma duży wpływ, u mnie takie doświadczenia związane ze zmęczeniem, obawiały się po prostu dużo bardziej intensywnym i realnym snem. Temat paraliżu sennego jest ciekawy, na pewno jeszcze będę do niego wracać.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70018.15
ETH 3794.54
USDT 1.00
SBD 3.75