You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem: #pl-praktycznie - Kuratorstwo pod lupą

in #polish6 years ago

Czapki z głów!
Artykuł mega rewelacyjny!
Jak widzę, że na anglojęzycznym Steemit'cie za byle gówniany post (bądźmy szczerzy!) autor zarabia mega hajs, to aż smutno mi się robi, że Twoja fantastyczna robota przyniesie Ci tylko parę groszy :(
Stąd (jak tylko dokupię sobie jutro STEEM'y, bo na chwilę obecną mam tylko STEEM POWER) przesyłam Ci "napiwek" w postaci 3 STEEM'ów, cobyś się nie zniechęcał i dalej pisał takie posty ;)
Natomiast, jakby nie było, mam nadzieję, że w jakiś sposób powetujesz to sobie wielką wdzięcznością chyba każdego z nas, którzy będą stosować się do Twoich wskazówek.
No a poza tym, po tym poście stałeś się dla mnie jak Maximus w "Gladiatorze" - rodząca się legenda na polskim Steemie ;)
Jest już kilku takich Steemian, a Ty wplasowujesz się w ich poczet ;)
Kończąc te moje "dupczenie" - dzięki wielkie i pozdrawiam.

Sort:  

Wielkie dzięki za "napiwek"! To chyba pierwszy raz, kiedy takowy dostaję, więc jest mi naprawdę miło :)
Samo tworzenie takich postów daję mi dużą frajdę, a to czy dostanę głosów więcej czy mniej to już ma drugorzędne znaczenie tak naprawdę :)

Obyś zatem tworzył tych postów jak najwięcej, bo wnoszą one wiele wiedzy i ciekawych statystyk :)
Pozdrowionka i miłego dzionka ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59311.47
ETH 2603.68
USDT 1.00
SBD 2.40