You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wątek powitalny dla użytkowników serwisu Wykop.pl - przywitajmy się w komentarzach :)

in #polish8 years ago (edited)

Cześć, przypadkiem tutaj trafiłem, w sumie przez twój post w serwisie Wykop (konta aktualnie nie mam bo skasowałem i jakoś nie miałem pomysłu na nick).
Ciekaw jestem na jakiej zasadzie przeliczane są wskaźniki w portfelu. Zresztą, ktoś dostał wypłatę?
Dobra, znalazłem tutorial, idę poczytać (link w artykule przenosił mnie tam gdzie nie powinien :( )

Sort:  

Z tej strony Olesh. Miło mi. wpis testowy ;)

Cześć i zachęcam do aktywności pod tagiem #polish :)
Miłego korzystania z serwisu!

Jakim cudem to dostało 234? :O

@dawidarams podobno jestem urodzony w czepku. Jednak nigdy w lotto nie trafiłem, może dlatego że wysyłam tylko wtedy kiedy jest powyżej 15mln :(

Tak czy siak fajnie wygląda taka duża suma przy poście :D

haha @mrrafik znow trafiam na Twój wpis. O mnie mówią podobnie, fakt wygrałem kilka rzeczy. Mówią też, "ja nigdy nic nie wygrałam/em" a ja wtedy mówię "a grasz? wysyłasz?" - nie :) i tu się kończy rozmowa.

btw. teraz przeczytałem Twój nick jako mr rafik i pierwszy raz
napisalem go w koncu bezblednie za pierwszym razem. anie mmafik.

#pl-wkupiesila

Serio? Z tego, co kojarzę plusy od osób mających po kilkaset tys dają po kilkanaście - kilkaset dolarów, a wychodzi na to, że svk ma jakieś $35k. Oczywiście tu się liczy tylko i wyłącznie ilość Steem power, ale i tak ma jej dużo mniej niż te pożądane grube ryby.

Z każdym kolejnym lajkiem ta dolarowa moc spada. Resetuje się po jakimś czasie chyba 24h

link już chyba właśnie poprawiłem

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59466.22
ETH 2616.54
USDT 1.00
SBD 2.44