Jak dbać o płyty winylowe

in #polish7 years ago

Cześć! Dawno mnie tu nie było, bo miałem małą przerwę od robienia filmów, ale do czasu :)

Jeśli zaczynacie kupować płyty lub o tym myślicie, to powinniście pamiętać o kilku rzeczach na temat ich przechowywania - jest to bardzo ważne, ponieważ ich stan ma ogromny wpływ na dźwięk wydobywający się z ich rowków :) Dobra, odcinek jest długi, więc nie przedłużam - zapraszam do oglądania!

Sort:  

Winyli nie zbieram, bo z moim podejściem do kolekcjonerstwa bym zbankrutował, ale materiał bardzo fajny i ciekawy :)

Z tym bankrutowaniem to 100% racji - co chwile nadarza się "okazja" i obecnie już tylko wyczekuję na wypłatę :)

Ja czekałem na kolejny filmik :)

Swoją drogą byłeś dla mnie inspiracją do rozpoczęcia mojej kolekcji w trochę innym stylu: https://steemit.com/polish/@marszum/gry-muzyka-kazdy-jakies-hobby-ma-a-ja-lubie-muzyke-z-gier - gdybyś więc przypadkiem miał jakiś kod na muzykę grową to z chęcią przygarnę :)

Super! Niedawno odebrałem soundtrack z Hotline Miami ale bez kodu, będę robił jeszcze materiał z soundtrackiem Mafii 3 - tutaj kod chyba jest, co prawda miałem go przeznaczyć na konkurs, no ale zobaczymy ;)

A muza jest świetna, polecam sprawdzić na yt!

Swietny material :) Przyznam sie ze pierszy raz sluchalam Twojego filmu :) jestem pod wrazeniem!
Pozdrawiam!

Dzięki, takie komentarze zawsze dają mi kopa, że jednak warto nagrywać te filmy ;)

Oczywiscie ze warto :) Dobrze sie ciebie slucha i wiesz co mowisz :) dobra robota ....!

Winyli nie kolekcjonuję, ale film super.

Nigdy nie jest za późno! ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59106.19
ETH 2538.36
USDT 1.00
SBD 2.37