Witam w moim świecie !

in #polish7 years ago

Cześć steemit ;)

Jestem moreynas, a właściwie Natalia (jak kto woli). Mam dziewiętnaście lat, ale wielkimi krokami zbliżam się do 2 z przodu. Jestem trochę niepoprawna, nie umiem planować i myśleć przyszłościowo. Trochę śpiewam, trochę grywam na scenie, trochę studiuję teatrologię, trochę oglądam filmy, trochę podróżuje w ładne miejsca, trochę walczę o zwierzęta i trochę żyję. Najważniejsza jest chyba dla mnie muzyka. Charakteryzuje mnie głowa pełna loków i często nadmiar energii (chociaż potrafię też spędzić w łóżku trzy dni nic nie robiąc). Lubię się bawić, tańczyć, śmiać się i nie myśleć o niczym.

Czym nakarmie steemita ?
Chcę podzielić się z wami moim światem. Na pewno znajdziecie tu coś o muzyce, o ciekawych miejscach, aktorstwie, tudzież ważnych dla mnie na tym dziwnym swiecie rzeczach. Będę pisać co mi w duszy gra ;) Zapraszam wszystkich bardzo gorąco do czytania moich wypocin i mam nadzieje, że w końcu ogarnę do końca steemita :D Hej !26829344_1557804997601756_836665967_o.jpg

Sort:  

Potrafisz stać na rękach?
Cześć

cześć, no czasem sie tak wygłupiam ;)

Witaj :) mam nadzieje, ze ci sie tu spodoba - podobnie jak Ty jestem tutaj od niedawna i dopiero odkrywam jak to wszystko dziala - jednak moje kilku dniowe doświadczenie mówi mi, ze Tobie sie tez tutaj spodoba :)

Cześć. Miło Cię poznać.

Hej! Czekam na kolejne posty :D

Witam :D na pewno wkrótce sie pojawi.

Cześć! Witamy w społeczności jak chcesz dowiedzieć się czegoś więcej to zapraszamy na https://www.meetup.com/Crypto-Cracow/events/246551981/ ;)

Hej ;) dzięki bardzo, na pewno skorzystam

Witaj na Steemit

Cześć!! Witaj na Steemit! :)

Hej, hej! Witam serdecznie :) Na pewno miło będzie nam Cię poznać.

P.S. Umiesz stać na rękach! Wow. Podziwiam ;)

Witaj na Steemit. Cieszy nas Twoja obecność :)

Witam ;) ciesze sie również.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50