Pierwszy post na Steemit:)

in #polish6 years ago (edited)

Witam serdecznie

Nazywam się Marcin Wnuk
marcin-mateusz.jpg

Na STEEM znalazłem się całkiem przypadkiem, po obejrzeniu jednego z odcinków reaserchu @philk na temat kryptowaluty Steem i platformy Steemit.
Po dokładnym zapoznaniu postanowiłem spróbować czegoś nowego.

Moim głównym zajęciem jest produkcja schodów we własnym zakładzie stolarskim. Jest to również moja pasja i spełniam się w tym.
Interesuję się kryptowalutami, programowaniem w języku C++, a także literaturą i filmem S-F.
Mam nadzieję że, nie zanudzę Was swoimi wpisami.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Sort:  

Witaj Marcin. Miło że postanowiłeś do nas dołączyć.

Cześć, życzę powodzenia i wytrwalosci. Chętnie będę zaglądał :)

Witaj. Mam taki cel. Dam radę:)

przepraszam,
a który z was dwóch to Marcin Wnuk?
żarcik :D
witajcie na steemit Panowie :))

Młodszy to Mateusz:)

Great son and even greater smile.

Cześć! Na polskim Steemicie mamy tagi z prefiksem pl- np #pl-natura, #pl-zdrowie, #pl-podroze i kilka innych. Są one bardziej jak mikrospołeczności niż hasełka kojarzące się z tekstem, dlatego polecam zamienić #pl-drewno na np #pl-rekodzielo no chyba, że planujesz stworzyć swoją mikrospołeczność wokół hasła "drewno". Tutaj masz najpopularniejsze tagi: http://steem.swhost.pl/tags
Postaraj się użyć wszystkich pięciu. Zwiększysz tym zasięg swoich postów.

Powodzenia!

Dzięki. Na pewno zmienię. Pozdrawiam

Mam nadzieję, że będziesz się pchnąć do góry po SCHODACH na tym portalu. :)

Zainteresowania mam bardzo szerokie więc na pewno:) Pozdrawiam:

Witamy na pokładzie Marcin :D

Witaj wśród nas, Marcin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66361.53
ETH 3253.14
USDT 1.00
SBD 4.43