Sort:  

Obejrzałem i zgadzam się że to zdecydowanie nie jest ok - żadnej baby z psami na filmie nie ma tylko jakiś facet cały czas o tym gada ;)

A w sumie to za co je (znaczy te feministki) pałować? Pies się poskarżył że był molestowany? Ja sypiam z kotem, a w zasadzie to kot ze mną i do tego bezecnik sam z siebie na mnie włazi. To co, mnie też spałować i zamknąć w więzieniu należy?

Onufry dobrze wiesz o co chodzi, a jak nie wiesz to znaczy że nie obejrzałeś ;)
Nie chce mi się szukać tego filmu jak się baba rucha z psami, bo nie chcę widzieć tego nawet sekundy.
A za co je pałować, to jak obejrzysz (choć fakt Atora słucha się ciężko) to zrozumiesz za co ;)
P.S
Fajny kocur, ja też mam.

No właśnie niby wiem, ale nie bardzo rozumiem bo po pierwsze te psy jakieś małe były więc widzę pewne techniczne wyzwania dla takiego scenariusza, ale nawet przyjmując (nieprawdziwą zdaje się) tezę, że "rozmiar nie ma znaczenia" to jeśli i pies chce i baba chce to jak to stare przysłowie pszczół mówi "co komu do domu jak chałupa nie jego?". Inna sprawa jakby pies nie chciał - to by było wtedy znęcanie się nad zwierząciem.

Te wszystkie hocki klocki jakie ludzie robią z takich rzeczy są całkowicie nieracjonalne, stąd mój brak zrozumienia dla opisywanego problemu. Wiem, wiem, to amoralne jest ;)

Mnie z kolei zaciekawiło to, że ten gość z nagrania to z takim zacięciem i szczegółami to komentował, że (zakładami iż pomimo swego niekukrywanego obrzydzenia) chyba naprawdę bardzo, alke to bardzo szczegółowo najpierw się z inkryminowaną historią zapoznawał. To musiało byc z jego strony duże poświęcenie!

PS A kocurowi wyrazy uznania oczywiście przekażę :)

No właśnie mówi że widział....
Psy wcale małe nie były :
Wersja pocięta

Normalna Sodoma i Gomora. I ten biedny Ator musiał to wszystko oglądać dla dobra ludzkości!

Nie ma strony.

Wow, that's great!

@heart0048 has upvoted this post with a reply.
I hope you check my last post

Oooo - widzisz, koledze z Bangladeszu też się podoba :)

Może chodzi mu o Atora hahaha :D

W sumie to nie można tego wykluczyć - teraz pojawia się pytanie co by było gorsze :)

Widzę po komentarzach, że nie warto tracić pół godziny i nic tam nie ma... gdzie znajdę to, o co jest cała afera?

Nie wiem ja tego filmu w pełnej wersji nawet nie szukałem.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69046.82
ETH 3769.44
USDT 1.00
SBD 3.68