Personal Tocens ?

in #polish7 years ago

Tokeny personalne !

Na ile Waszym zdaniem ma to sens?
Bo o ile pewnym jest to, że nie ma sensu bym ja zrobił swój taki token.
(mnie nikt nie zna, nawet tu ;) )

To już gdyby zrobiła to jakaś "gwiazda", np. sportu.
Jakaś taka rozpoznawalna. Ciesząca się dobrą opinią. Osiągająca sukcesy. Utalentowana.
Po prostu osoba znana na całym świecie.

Czy Waszym zdaniem jest w ogóle sens?
Osobiście zakładam iż gdyby taki token trafił na giełdy kryptowalut, to miałby spore szanse na coraz to wyższą wycenę.
O ile twórca tokenu. W tym wypadku "gwiazda" sportu, nadal będzie osiągała sukcesy.

Pomijam też fakt iż dla wielu fanów takiej "gwiazdy" tokeny takie mogły by mieć pewnego rodzaju wartość kolekcjonerską.
Ciekaw jestem co by się mogło wydarzyć....

Szczepan.jpg
(Szczepan Bentyn i jakiś typ ;) )

Sort:  

Token by miał wartość spekulacyjną, oraz kolekcjonerską. Na początku rósł by, jeżeli ilość by była ograniczona( małe ilości) byłby na to popyt i możliwe że wraz z karierą by rosła. Jeżeli by ten token nie był ograniczonej ilości myślę że z powodu braku zastosowań oraz inflacji upadła. Pisząc to wpadłem na pomysł że gwiazda by mogła np: w swoim sklepie oficjalny zrobic płatność tylko swoim token co by szło razem że ma jakieś zastosowanie i by mogła iść do góry. Zainteresuj się WapniakCoinem stworzony właśnie przez osobę publiczną. Chodź myślę że wiesz już o tym projekcje jeżeli wiesz kto to Szczepan Bentyn. Pozdrawiam

Tak wiem, śledzę branżę ;)

Ja sam mam token, jednak chciałem na nim zbudować coś w rodzaju firmy. Niestety na razie "wstrzymałem" kupno, gdyż są problemy techniczne (trzeba stworzyć sklep jednak by skupować od ludzi tokeny i dawać im wirtualne towary, ale czegoś takiego nie ma w ETH). Myślę alternatywnie o wykorzystaniu Steem i w przyszłości SMT

Jeśli ten Typ na zdjęciu wypuścił by swój token, tak do kolekcji by się nadawał. A gdyby za jego tokeny można by było kupić bilet na mecz, to myślę że mógłby być coś wart

Dobry pomysł z tymi biletami :)

Ciesze się że Ci się podoba

Tak jak już przedmówcy (przedpisarze??) uważam, że taki personalny ma szansę bytu tylko jeśli zbuduje się wokół niego jakaś rozsądną ekonomię. Bo nie oszukujmy się. Ze względów wyłącznie kolekcjonerski można zainwestować tylko najpopularniejsze gwiazdy np. (Szcze)Pan ze zdjęcia.

Problem jest nieco innej natury. Chodzi o rozpoznawalność technologii w pewnych środowiskach. Tak samo jak BTC potrzebowało kilku lat żeby zacząć się pojawiać w mediach głównego nurtu. Tak samo jeszcze wiele wody w Wiśle upłynie zanim personalne tokeny zaczną być omawiane w sportowych pubach w czasie wspólnego oglądania meczu.

Do tego czasu inwestujmy w BENy i WAPy licząc, że powtórzą mechanizm BTC sprzed kilku lat.

Ja bym to bardziej traktował jako wartość kolekcjonerską, jak specjalne monety, a najlepiej z opcją wydruku jakiegoś potwierdzenia. I do tego fizyczny klaser i wymiany

Albo do zakupów w klubowym sklepiku z pamiątkami.
Co by ludziom bardziej się chciało płacić takim tokenem niż np. w Euro to coś co kosztuje 10 Euro powinno kosztować 9 tokenów ( w przypadku gdzie 1 Euro = 1 token ).

Tylko dla kolekcjonerów taki token byłby dobry,tak mi się wydaje.

według mnie bardziej chodzi o wartość kolekcjonerską lecz o jako wsparcie zawodnika. Kupując token, sportowiec dostaje wsparcie w postaci pieniężnej.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49