Nicehash!

in #polish7 years ago

Wielu z Was pewnie słyszało o hakerskim napadzie rabunkowym z komputerem w dłoni, na pool miningowy HiceHash...

Skradziono tam około 4000 Bitcoinów - to sporo, szczególnie po przeliczeniu na PLN (po cenie w tamtym czasie a nawet po cenie obecnej).

Założyciele NiceHash obiecali że zabezpieczą platformę dokładniej, wrócą do działania, a nawet! Oddadzą naliczenia sprzed kradzieży.

I rzeczywiście.
Platforma działa, zdaje się nawet że działa dobrze. A zaległe naliczenia mają być wypłacone po 31 stycznia 2018 - czyli już zaraz już za momencik będzie kasiorka w postaci pięknego ułamka, wspaniałego Bitcoina <3

Zastanawiam się czy na pewno.
Szczególnie gdyż wraz ze swoją ekipą mieliśmy tam podłączone 2 koparki i z NiceHash byliśmy zadowoleni.
Nawet po ponownym uruchomieniu pool'a podłączyliśmy do niego jedną koparkę by sprawdzić jak idą dobowe naliczenia itp.

Podziałała tam parę dni, wszystko się niby zgadza itp.
Ciekawi mnie Wasze zdanie na temat NiceHash.
Oczywiście kluczowym będzie to czy zaległa wypłata dotrze na nasz portfel.
Dużo tego nie ma, ale za 10 lat może nas to ustatkuje na dobrym poziomie ;)

Poniżej screen pokazujący stan sprzed tego ohydnego napadu jak i kilkudniowe naliczenie po ponownym uruchomieniu.

nice.jpg

Sort:  

kiedyś kopałem u nich bo było łatwiej, potem przeniosłem się bezpośrednio na poole bo prowizja jednak trochę zabiera, a poza tym czasem mi muliło

To gdzie kopiesz teraz ?
Bo my teraz na Nanopool.org

Gdzie popadnie ;) sprawdzałem na bieżąca whattomine i się podłączałem co najwięcej dawało zwrotu, ale obecnie się już w to nie bawię bo nie wiem dokąd rynek zmierza ;)

No my kopiemy i trzymamy krypto na lepszy czas.
A dokąd zmierza rynek który dopiero się rozwija to sam nie wiem ;)

ech ach och.....
było mi sie urodzić hakerem :D

Kopanie to pikna sprawa !!!

Pikna jak nic nie znika ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63039.96
ETH 2549.01
USDT 1.00
SBD 2.78