HADR FORK !

in #polish7 years ago

bitcoin-hard-fork.jpg

Witajcie!
W świecie kryptowalut nie ma osoby która by nie słyszała o tzw. hard fork'u. Nawet jeśli w tym świecie jesteś od tygodnia to na pewno choć raz słyszałeś to określenie.
W tym poście pominę czym to jest, bo nie uważam się za eksperta i nawet jeśli rozumiem o co chodzi, to nie sądzę bym miał kompetencje do pisania o tym.

Post powstał ponieważ interesują mnie Wasze strategie.
Mówi się iż nowy hard fork przewidziany na 25 października 2017 doprowadzi do powstania Bitcoin Gold.
Owy altcoin będzie można uzyskać na niektórych giełdach (np. Bitbay).

22448205_1087048078064602_8356413767535041034_n.jpg

Warunkiem jest posiadanie BTC na danej giełdzie.
Prawdopodobnym jest to iż spora część osób będzie wyprzedawać swoje altcoiny by pozyskać jak największą ilość BTC w wiadomym celu.

Zastanawiam się nad strategią jaka będzie najlepsza.
Bo przecież spadki na altcoinach zapewne się odbiją jak tylko sytuacja się wyklaruje.
Nie wiadomo też jaka będzie wycena Bitcoin Gold.
Być może wyprzedawanie altcoinów wcale się nie opłaci?

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Ja chyba podejdę do tematu w sposób ostrożny.
Tzn. sprzedam te altcoiny które przed 25 października uzyskają w miarę zadowalającą mnie cenę.
Pozyskane BTC przeleję na odpowiednią giełdę.
Te alty które mnie interesują a cena ich będzie niska, to te dokupię.

Myślę że to będzie dość rozsądne rozwiązanie.
Zapraszam do dyskusji.

Sort:  

moja taktyka jest taka, że część altów już pogoniłem. BTC które w ten sposób pozyskałem zostawiam aż do kolejnego forka. Przecież w listopadzie powinien być kolejny fork, tym razem w związku z Seg2X. Myślę że do tego czasu BTC nie spadnie za dużo, a i alty zbyt wiele nie zyskają.
Nie wiem jeszcze co robić z BTG, czy puścić od razu po otrzymaniu czy potrzymać i poczekać aż sytuacja będzie stabilniejsza.

im ktos dluzej czeka ze zmiana altow na btc tym gorzej imo, BTC ma powod, zeby rosnac, wiec jest na to szansa, z kolei alty maja powod do spadkow. Wiec czekanie to gra przeciwko trendowi. Nie wiem tylko co sie stanie po forkach BTC bo teoretycznie jego cena moze spasc jak ludzie zaczna realizowac zyski i nie wiem czy to nie pociagnie dalszych spadkow altcoinow nawet pomimo tego, ze ludzie beda je kupowac bo beda tanie. Ale wlasnie moze byc tez odwrotnie, ze ludzie beda kupowac dalej BTC zeby kupowac alty za jego pomoca. Wiec moja diagnoza jest taka, ze po forkach moze nastapic kazdy scenariusz a do tego czasu jest wyzsze prawdopodobienstwo wzrostu wartosci btc i dalszego spadku altow, ktore zreszta i tak byly zbyt przesadnie napompowane.

No tak czekać do 24 października to głupota.
Jednak nie mogę sprzedać takiego Golema za 4500 Satoshi jak kupiłem go za 9000 ;)
Jego na bank trzymam.
Czekam aż ETH i ZEC odbiją się jeszcze trochę i te chyba wymienię na BTC.

Przyznam że bez szklanej kuli to trochę ciężko się wróży ;)

Jest jeszcze jedna opcja. Sprzedac alty teraz I zamienic na BTC I gdzies tak 23go sprzedac BTC I wymienic na alty (olac btc gold)gdzie ich cena bedze najnizsza.

Proponujesz taką strategię dla naszego "funduszu inwestycyjnego" ? ;)
Ja proponuje np. w niedziele omówić to na Skype.

A wiadomo może jeszcze jakie giełdy będą dawać BitcoinaGold? Mapisałem do BitMarketu - to odpisali, że jeszcze nie mają stanowiska... trochę dziwne, bo BitcoinGold juz u bram a oni jeszcze nie podjeli decyzji.
Jakby ktos wiedział czy np. Bittrex będzie dawał Goldy za posaidanie BTC to chętnie się dowiem.

Nie wiem, znaczy nie jestem pewien ale chyba Bitfinex będzie go dawał. No i tak jak zapowiedział CEO Bitbay, tak oni chyba też będą to honorować.
Jak coś się dowiem to dopiszę.

nie wypowiadam się:) Ale sądzę Luka że z twoim doświadczeniem wiesz co robisz:)

" zbyt wiele wojen stoczyłem w sobie bym nie wiedział dziś co robię "
;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51