zmiany w funkcjonowaniu #perpetuummobile

in #polish6 years ago (edited)

Kilka wpisów na #polish, setki komentarzy, kilka wiadomości na chacie + dzisiejszy wpis shadow-hand aka zamordyzm, jak się domyślam zmusiły mnie do wprowadzenia małych zmian w funkcjonowaniu PM.

  • kuratorzy nie będą otrzymywać upvotu za raport z mojego głównego konta (pozostanie tylko auto upvote z mojego drugiego konta)
  • tag #sp-group został dodany do blacklist mojego bota
  • max-roi bota został obniżony z 52% do 50%
  • max-bid dla użytkowników z poza whitelist został podniesiony z 0.25 sbd do 0.50 sbd

Dzięki zaoszczędzonym środkom powstanie nowy cykl który będzie wspierał upvotami czytelników. (tych którzy komentują a niekoniecznie sami piszą posty)

Jeżeli ktoś z kuratorów współpracujących ze mną chce zrezygnować z dotychczasowej współpracy to proszę o zostawienie komentarza.

Sort:  

Ani mnie to grzeje ani ziębi. To Twój SP więc rób z nim co chcesz Ale dziwi mnie, że tak inteligentna osoba nie połapała się po co ów "rączko-cienias" taki paszkwilek popełnił ;D

Mogę prosić o wyjaśnienie dwóch punktów?

max-roi bota został obniżony z 52% do 50%
max-bid dla użytkowników z poza whitelist został podniesiony z 0.25% do 0.5%.

Tak aby laik steemitowy i programistyczny zrozumiał.

Pozwól, że spróbuję wyjaśnić pierwszy punkt. Bot po prostu głosuje, gdy ma określoną siłę głosu. W tym przypadku jest to 50%. Jeśli jego siła głosu jest niższa to wstrzyma się z zagłosowaniem dopóki nie osiągnie ponownie minimum 50%.

W przypadku drugiego punktu chodzi o to, że możesz kupić głos bota nawet jeśli nie jesteś na liście. Z tym, że wartość głosu jaki kupujemy może wynosić maksymalnie 0,5% siły głosu.

Jeśli się mylę proszę o poprawienie mnie. Być może też nie do końca rozumiem wszystkie mechaniki.

Nie jestem pewien, czy w tym ostatnim punkcie nie chodzi po prostu o zmianę maksymalnej kwoty z 25 centów na 50.

też to tak zrozumiałem

tak, już poprawiam

Cześć! Czy ktoś mógłby mi przybliżyć w kilku słowach na czym polega konflikt z sp-group? Z tego co pamietam to grupa powstała dla wspierania osób z grupy Polish które decydowały się na tej samej zasadzie wspierać innych, coś się chyba potem wydarzyło jak wypadłam na trochę z Internetow? Dajcie znać, dzięki

Już się dokopalam do posta @krasnalek i wszystko jasne, nie było pytania - sorry!

Can you tell me, how can I be included in your whitelist?

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.035
BTC 65090.19
ETH 3379.11
USDT 1.00
SBD 4.55