Rocznica.steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

Dokładnie rok temu w rocznicę ogłoszenia stanu wojennego pojawiłem się na steemit. Na #polish szalało ZOMO i zamordyzm. Wielu steemian piszących w języku polskim bało się dodawać ten tag do swoich postów gdyż wmówiono im że jest on zarezerwowany dla elity.

212.jpg

Rozpoczęła się walka o to by każdy obywatel miał prawo do użycia tego tagu. Po kilku miesiącach porażek stwierdziłem że trzeba zacząć flagować . Zamordyści ustąpili na chwilę po to by powrócić z pomysłem tajnej grupy flagującej, ale ja wtedy już wiedziałem co robić. Było jeszcze wiele innych potyczek o których nie warto wspominać.

A tak na poważnie to do nikogo nie żywię żadnej urazy a te jeszcze nie tak odległe w czasie kłótnie dzisiaj wydają się śmieszne. Z wieloma z tych osób w ten czy inny sposób dzisiaj nawet współpracuję, doceniam również ich wkład w rozwój polskiej społeczności. Nowym użytkownikom chcę powiedzieć że Steem blockchain jest inny od wszystkich pozostałych platform społecznościowych. Tutaj jesteśmy skazani na siebie i musimy się nauczyć współistnieć, najlepiej pokojowo.coexist1211709_1280.png

Sort:  

To już rok :D
Sto lat, MK :)

z całą pewnością, ten rok na steemit, bez Ciebie - nie byłby taki sam! ️♥️
kolejnych wspólnych lat!

Sto lat :)

Życzę Ci kolejnych lat z nami :)

Nie ma co, jesteś gość,
a potrafisz dawać w kość,
ale to już sam dobrze znasz,
Czasem pech, czasem stres
między nami różnie jest,
różnie jest, różnie jest.
ref.
Ale dobrze, że jesteś
Ale dobrze, że jesteś,
Ale dobrze, że jesteś tu.
Będzie źle, lepiej nie,
było kilka śmiesznych hec,
ale to już wspomnień głos,
Minął rok, minie dwa,
mamy coraz więcej lat,
i z tym też pierwszy siwy włos,
ooo włos to mało powiedziane

To był dobry rok ostatecznie, wiadomo - trochę wojen, ale co mamy:

  • Jedno (potwierdzone) Steemowe małżeństwo (w sensie powiedzmy)
  • Parę Steemiątek się urodziło

Natomiast na tym poprzestanę, bo to na nowy rok można pisać :D

Ostatecznie jednak myślę, że wszyscy się zmieniliśmy. Natomiast paradoksalnie spadki Steem moim zdaniem wzmocniły społeczność, gdyż nagle powstało mnóstwo inicjatyw i społeczność faktycznie stała się społecznością, a nie grupką ludzi z czatu i "stimita".

Te wszystkie inicjatywy dobrze wróżą na przyszłość jak Steem wzrośnie, bo ludzie poczują to w swoich portfelach.

Mam nadzieję, że będzie tylko mniej wojenek a więcej współpracy.

Tobie @mmmmkkkk311 życzę kolejnego, owocnego roku

Posted using Partiko Android

Zmieniliśmy się, ale było tak jak mówił generał

Przez każdy zakład pracy, przez wiele polskich domów przebiegają linie bolesnych podziałów. Atmosfera niekończących się konfliktów, nieporozumien i nienawiści sieje spustoszenie psychiczne, kaleczy tradycje tolerancji

Zgadza się, ale niestety nasza "robota" jest problematyczna.

Dzisiaj nakryłem (po raz kolejny), że szanowany twórca wpisów (nawet kurator perpetuum mobile) plagiatuje swoje stare wpisy. Wypada zareagować, ale też nie do końca mi się chce w to mieszać.

Mam nadzieję, że 2019 będę rokiem bez kłótni (ew. większych kłótni)

Właśnie pisałem na czacie do @lukmarcus że trochę za łatwo się poddał.

Ma dziecko, dlatego raczej nie ma czasu się tym zajmować, ogólnie rzadko bywa

Tak a propos. Chyba dojrzałem. Czy możesz mnie usunąć z czarnej listy?

Ostatnie słowa jak najbardziej w punkt. Silną społeczność trzeba budować razem, bez bezsensownych sporów. No i oczywiście sto lat!

Wszystkiego dobrego i oczywiście sto lat :)

Sto lat! W zdrowiu szczęściu i miłości ;) P.S. Fajne logo

"Tutaj jesteśmy skazani na siebie i musimy się nauczyć współistnieć, najlepiej pokojowo."

AMEN

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator @michalx2008x

Na to idzie mój Steem Power, jeszcze mu dawaj :)
Nie no, żartuję :)

Najlepszosci!! Może kiedyś do zobaczenia! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94