Sort:  

Było spoko. Tylko On taki trochę zestresowany był. Pytam go "czemu Alojzy", bo ciekaw byłem, a on zamiast odpowiedzieć to się tłumaczyć zaczął no i w sumie nie wiem, a to ciekawe. A tak na serio. To może Ty byś mi wytłumaczył co? Można Cię jakoś dodać na facebooku?

Ja nigdy nie byłem na facebooku i nie będę. Ostatnio nawet konto na Google zlikwidowałem (taki mój cichy protest przeciw ich współpracy z armią). Nie bardzo Ci mogę pomóc ale polecam @tech-brave, to mądry chłopak którego konto niedawno odkryłem, on się zna na tym i napewno Ci powie co i jak

szkoda że google wymusza tworzenie konta, jak chcesz normalnie korzystać z telefonu(z androidem), albo zarabiać na reklamach(większość to google adsense ). Tak jak są fajne alternatywy dla wyszukiwarki albo przeglądarki, to ciężko jest z tym androidem(no chyba że się kupi o wiele droższego iphona, bo z tego co kojarzę windows phone nie jest już rozwijany ) no i tymi reklamami. Mam nadzieje że w przyszłości się to zmieni.

Google współpracuje z wojskiem? Rozwiniesz? Ciekawy temat.

Nie wiem czy w PL się o tym mówiło ale tutaj była wielka burza na ten temat. Google's AI ma pomóc w precyzyjniejszym zabijaniu

ps. projekt chyba w końcu padł ze względu na tą burzę właśnie (przynajmniej oficjalnie)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60617.06
ETH 2405.89
USDT 1.00
SBD 2.59