Sort:  

Masz źródłó, a teraz mi napisz kiedy zwrócisz moje sbd które wpłaciłem na Twojego bota a z którego cofnąłeś upvoty?

dołącz linki z blockexplorer jako dowód użycia bota. Możesz użyć https://steemd.com/

Nie wiem co to blockexplorer. Skoro wiedziałeś gdzie masz cofnąć głosy to powinieneś wiedzieć za co dostałeś pieniądze. Można to sprawdzić na moim portfelu.

Bez tytułu111.jpg

https://steemd.com/tx/4bd2523fae393cf7d333bbd65d28e76ff525a57f w ciągu ostatnich 7 dni użyłeś bota 2 razy po 0.25 sbd, zwrócone

A i jeśli byłbyś tak uprzejmy rozjaśnić mi jedną nurtującą mnie kwestię. Chodzi o moją recenzję serialu Troja - upadek miasta. Kilka dni temu dostałem upvote z Twojego konta a dziś odwołałeś upvote. Co było powodem takiej decyzji? Czy obejrzałeś serial i się nie zgadzasz z recenzją? A może przekonali cię czarnoskórzy aktorzy w rolach Zeusa i Achillesa.? No bo chyba powodem dwóch flag i odwołań 5 upvote nie był mój komentarz do filmu @wideoprezentacje, który subiektywnie uznałeś za czepialski?

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63161.84
ETH 3061.57
USDT 1.00
SBD 3.97