Sort:  

Czyli wolisz zdanie jakiegoś anonimowego filmu niż patomorfologa, który ma gigantyczną wiedzę i dokładnie podaje ile znajduje się aluminium w mózgu noworodka? Kiepsko, nawet bardzo.

gdybyś zadał sobie trochę trudu i obejrzał całą serię o aluminium to byś głupot nie wypisywał o now neimach bo w całej serii są przytaczane również badania i jest i cała masa

Wczoraj czytałem o Alicji w krainie czarów, czy to znaczy, że to prawda? Ja przedstawiam dane od poważnych ludzi z zasługami, a ty od anonów z neta.

W tym cyklu są wymienieni z nazwiska autorzy badań zadaj sobie trud, i obejrzyj potem sprawdzisz kim są. Proponuję też pogrzebać po historii jak to lekarze udowadniali że tytoń jest lekarstwem a byli i tacy co promowali heroinę jako lek na wszystko "heroina uczyni z ciebie herosa"

Nie żebym się czepiał ale jakiś czas temu mówiono tak ludziom którzy wierzyli w płaską ziemię. A Ci inni mówili im

Ja przedstawiam dane od poważnych ludzi z zasługami, ZIEMIA JEST PŁASKA

Nie oceniam czy masz rację czy nie jedynie naigrywam się z Twojego sposobu argumentowania ;)

niestety ludzi z tego typu pogladami jest coraz wiecej... tzw płaskoziemcy ;)

ludzie po prostu lubią teorie spiskowe...

Jeszcze jakieś 50 lat temu rząd amerykański zachęcał swoich obywateli do palenia tytoniu. Swoje zachęty podpierał badaniami naukowymi. Nauka nie jest nieomylna.

a tego typu informacje szerzyła komuna jeszcze niecałe 30 lat temu.

popieram - warto weryfikować wiedzę ;)

comment_z5rvZMc0PXG0aMz6B1si1DO8NcS3u3a8.jpg

gdybyś zadał sobie trochę trudu i obejrzał całą serię o aluminium to byś głupot nie wypisywał o now neimach bo w całej serii są przytaczane również badania i jest i cała masa

gdybyś zadał sobie trochę trudu i obejrzał całą serię o aluminium to byś głupot nie wypisywał o now neimach bo w całej serii są przytaczane również badania i jest i cała masa

Ostatnio sprawdzałem i youtube przyjęło mój film na którym mówiłem że, 2+2=49328. Niestety przytłaczająca cześć prac naukowy zdaje się temu przeczyć. Coś czuję ze podobnie bedzie w przypadku rzeczonego aluminiium

A ja czuję że jutro przylecą ufoludki podbić świat... obejrzyj i sprawdź nazwiska badaczy

albo jeszcze lepiej przedstaw mi proszę badania negujące badania z serii o aluminium. wtedy dopiero będziemy mogli porównać dorobki badaczy oraz weźmiemy na tapetę z jakich grantów wszyscy korzystali. gdyż sory, ale lekarz biorący kasę na badania od koncernu tytoniowego. jak mówi że tytoń jest przebadany i zdrowy, to dla mnie żaden autorytet

albo jeszcze lepiej przedstaw mi proszę badania negujące badania z serii o aluminium.

póki co nie przedstawiłeś żadnych badańodnośnie tego aluminium, więc nie mam się do czego odnieść

racz obejrzeć serię i sobie wybierz dowolne badanie

Ciekawe jest to, że dane w tym filmie są inne niż te dostępne na innych stronach. Ciekawostki:

Kilogram aluminium (odpowiednik 67 puszek 0,33 l lub 53 puszek 0,5 l) wyprodukowanego z rudy wymaga ok. 20 kWh energii elektrycznej.

Oraz:

Aluminiowe puszki w całości nadają się do ponownego przetworzenia i nie muszą trafiać na wysypiska śmieci. Odzysk aluminium z puszek prowadzić można w nieskończoność, nie powodując utraty jakości metalu.

I:

W Szwajcarii i Finlandii powtórnie wykorzystuje się 90% puszek, średnia europejska wynosi 55% - 60% (wedle różnych źródeł), Polska osiągnęła już bardzo dobry wynik powyżej 70%.

Wiesz, Zięba sprzedaje bulbulator za kilka tysi zł, to co za problem sfałszować dane lub po prostu wziąć je z dupy.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58884.60
ETH 2504.97
USDT 1.00
SBD 2.45