Sort:  

Napisała do mnie na fanpage jedna Pani z zapytaniem i odnośnikiem do grupy czy nie przeznacze płyty z podpisem na licytacje.
Samą wiadomość łatwo zweryfikować.
Taka grupa faktycznie istnieje bo sam od razu sprawdziłem a Pani podziękowała za wsparcie. Z początku chciałem dodać sam wpis bez monetyzacji aby po prostu rozgłosić samą akcje skoro wysyłam płytke w dobrej wierze. Myślałem, że nie fair brać kase za taki post, ale skoro można przelać na szczytny cel, to jestem za. Do tej pory wszystko inwestowałem w SP a pierwsze pieniądze, które zostaną wypłacone na konto, pójdą na ten cel charytatywny co postaram się wszystko udokumentować i przedstawić ile dokładnie udało nam się zebrać dla "Ignasia" Mam nadzieje, że uda nam się zebrać jak najwiecej i dołożymy swoją cegiełkę. Dzieki za wsparcie i zaufanie. Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59239.68
ETH 2525.24
USDT 1.00
SBD 2.50