You are viewing a single comment's thread from:

RE: #7 Liga Typerów! Ekstraklasa - Jackpot

in #polish6 years ago

Piast - Zagłębie 1
Lech - Lechia 1 2x
Nieciecza - Pogoń 1
Jagiellonia - Arka1 3x
Korona - Górnik 1
Cracovia - Sandecja 1
Śląsk - Wisła Płock 1 1:1
Legia - Wisła Kraków 1 1:1

Ja widzę pewien problem. Np kryptofreak: Cracovia - Sandecja 2:1 - mógl dodać 1 i otrzymać 3 pkt więcej gdy trafi. Sam straciłem szansę na 6 pkt w poprzedniej kolejce

Osobiście byłbym za jak najprostszymi zasadami

Sort:  

Pełna zgoda!

Zaszło tu lekkie nieporozumienie. W momencie kiedy ktoś napisze 1:0 to automatycznie przyjmuje że jego typ to "1". Tak samo dla 1:1 jego typ to "X". W przypadku gdy ktoś postawił na wynik 1:0 a mecz zakończył się wynikiem np. 2:1 interpretuje wtedy, że miał zły wynik lecz dobry typ. Niektórzy gracze poprostu dla pewności dopisują obok wyniku typ, lecz zawsze pisali zgodny z wynikiem.

Czyli moje typy są do bani bo podparłem się remisami. Właśnie min. takie sytuacje miałem na myśli mówiąc o uproszczeniu zasad

Masz jeszcze możliwość edycji typów. Jak coś ci nie pasuje, zmień ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42