Sort:  

W takim razie bardzo źle ci się wydaje, bo mi nigdy nie chodziło o pieniądze - ani na Steem, ani na WeKu. Od tego mam pracę. :)

Dla ciebie może to wyglądało jak scam, bo nigdy nie zagłębiałeś się bardziej w ten temat. Z początku WeKu było robione czysto ideologicznie, by spróbować nie powtórzyć niektórych błędów Steema. Przez spory kawał czasu wszystko zmierzało w dobrą stronę. Jednak gdy projekt ten zaczął zmieniać swoje założenia, a osoby z "góry" zaczęły kombinować jak wyciągnąć pieniądze od ludzi - od razu zacząłem zbierać informacje od niektórych powiązanych osób i publikować dowody na całym łańcuchu, tak by nikt w to nie wdepnął. Tak samo dałem znać na naszym serwerze, jak się sprawy mają.

Ale cieszę się, że martwisz się o mój wewnętrzny kompas moralny. Jeżeli piszesz to wszystko tylko z powodu troski o polską społeczność - miło, jednak nie masz czym się martwić, bo z moim kompasem jest wszystko w porządku. A jeżeli piszesz to, by stworzyć jakąś dramę lub po prostu szukasz zaczepki - to idź zaczepiaj kogoś innego.

Na koniec - jakakolwiek twoja opinia o mnie by nie była, uszanuję ją. Masz do niej prawo. Tylko proszę o jedno - kieruj się bardziej faktami, informacjami od innych i dowodami, a nie samymi domysłami. Bo tak samo mógłbym mówić, że coś mi się wydaje na twój temat, że przykładowo to ty próbujesz doić tokeny z ludzi. A nie oznacza to, że miałbym rację.

Pozdrawiam! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58148.81
ETH 2345.69
USDT 1.00
SBD 2.35