Power up czyni cuda!

in #polish6 years ago (edited)

Chyba znalazem kolejny błąd po HF 20, na moim koncie miałem 21 STEEM, zrobiłem powerup i zagłosowałem na jakiś post. Voting power spadła o conajmniej o 20%.

Operację powtórzyłem na drugim koncie (powerup 5 STEEM i głos na post) Voting power spadła o 8%.

Nie zauważyłem żeby ktoś o takich cudach pisał, steemit pewnie też jeszcze nic o tym nie wie.

Edit. Przed power up oddałem kilka głosów i voting power była odejmowana prawidłowo.
Ps. Wczoraj, chyba tak jak każdy z nas straciłem większość VP po jednej operacji.

Sort:  

Jak waszym zdaniem ten fork wpłynie na przyszłość/cenę steema?
Z tego co widzę na kontach znajomych i swoim to konto które ma kilkanaście SP będzie miało bardzo ograniczone możliwości (1-2 wpisy tygodniowe plus ze 2-3 upvoty).
Nie sądzę aby ludzie nagle rzucili się na doładowywanie SP bo nawet posiadanie 100-200SP nie da swobody wpisów i upvotów takiej jaka była przed tym forkiem.

Możliwe, że trzeba poczekać, bo system ma się automatycznie korygować

Obecne wartości są zaniżone, zmienią się w najbliższym czasie, system musi po prostu się dobrze skalibrować.

Ja po odebraniu nagrod z poprzednich Streamow spadlem z 100% VP do 60% vp. Potem zaglosowalem dla testu 1% upvotem i spadlo mi za 1% upvota do 25% VP. Licze na to ze ogarnie sie to gdy RC wroci do normy bo mam na poziomie 30%.

W moim przypadku to już drugie z kolei ostre cięcie.

No musza to ogarnac bo tak byc nie moze ze upvote zabiera po 50-80% vote powera

na czacie jestem pod tym samym nickiem ale nie lubie prywatnych pogaduszek i nie mam na to czasu

Ok w takim razie nie zawracam glowy. Zycze dobrego dnia i oby wkoncu steemit doszedl do normy :)

A tak poza marginesem jest do Cb jakis kontakt? Bo mam kilka pytan.

Z tego co wiem to po HF20 wszyscy byli zresetowani do 0. Zmianę można było zaobserwować dopiero po 1 "upvote".
Po wrzuceniu filmu ze 100% zrobiło mi się około 26%.
Dodatkowo można było wcześniej przeczytać, że power down zmniejsza też twoje VP, a power up zwiększa twoje VP. Przetestowałem i faktycznie nieco mi zwiększyło.

zrobiłeś power up ale jeszcze nie głosowałeś, zgodnie z tym co się stało u mnie po oddaniu głosu VP spadnie Ci o 10 20%, przetestuj i daj znać

głosowałem. Spadło normalnie tak z 2% ale cofnąłem głos żeby najpierw się zregenerować

Mi wskaźnik Voting Power wariuje. Wczoraj wieczorem 80% a teraz 50%. What?

no właśnie, czekamy dalej, ma być lepiej

Wczoraj, chyba tak jak każdy z nas straciłem większość VP po jednej operacji.

Właściwie to to nie była strata na jednej operacji, tylko po tym głosie "VP" zostało przeliczone wg nowego wzoru (czyli już przed tym głosem "VP" było niskie, tylko jeszcze tego nie pokazywało).

Druga sprawa, że teraz już nie ma de facto Voting Power, zamiast tego jest Voting Mana.



Moim zdaniem mogli podbić wszystkim do 100%, bo tak to będzie lekki przestój w najbliższych dniach.

Trochę ciężko przestawić się na tę manę, gdy polacy przejmą blockchain to zrobimy HF i zmienimy nazwę na manna

VP już nie ma znaczenia za bardzo, liczy się mana :) VP się updejtuje na prawidłową wartość (kopiuje z many) po każdym głosie z tego co wiem.

Witaj, można już używać Twojego bota, czy warto jeszcze trochę poczekać aż wszystko się unormuje?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54370.47
ETH 2283.51
USDT 1.00
SBD 2.33