pl.network już działa - test post

in #polish6 years ago (edited)

https://pl.network to zmodyfikowana wersja busy.org. Modyfikacja polega na tym że zamiast tagów globalnych wstawiłem tagi polskie. Stronę stworzyłem dla siebie by łatwiej było mi przeglądać polskie tagi ale jeżeli jeszcze komuś się spodoba taki pomysł to zapraszam do jej używania. Logowanie odbywa się przez steemconnect tak jak na większości interfejsów, więc powinno być bezpieczne. (przy okazji dziękuję @mys i @jacekw, którzy podpowiedzieli mi jak skonfigurować SC)

Jest jeszcze wiele rzeczy które chciałbym zmienić, np. meta tagi dla wyszukiwarek, ustawić język polski jako podstawowy czy dodać własne logo. Chwilowo nie wiem jak to zrobić ale nauczę się tego tak jak nauczyłem się używać nodejs. Zerknijcie i dajcie znać co o tym myślicie.

https://pl.network

Edit. Jeżeli ktoś zaglądał wcześniej na tą stronę to teraz powinien zrobić F5 (refresh)

Sort:  

Wow super! jak dla mnie to bardo wygodne i będę używać.

Dobre, gratulacje pomysłu, no i życzę żeby strona się rozwijała.

O, fajne :)

Jedno pytanko. Co to znaczy: (*pm)?

Tak, #perpetuummobile, a przy okazji zapytam czy masz jakiś post w jęz. polskim opisujący działanie #wise? Chciałbym dodać jeszcze jeden blok z linkami po prawej stronie do ciekawych projektów, @informator feed, steemit, busy czy do profili polskich witnessów. Chodzi o to że wrzucam dużo linków na twitter i takie rzeczy mogłyby pomóc nowej osobie w podjęciu decyzji o rejestracji.

Perpetuum Mobile, posty podbijane przez bota

Ej przydatne. Mam dosyć recznego wpisywania tagów, a tutaj na tacy wszystko. A da się zrobić, żeby pokazywało, czy w danym tagu pojawil się jakiś tekst? ;)

Pewnie tak, ale ja tego nie potrafię. Myślę że to o co pytasz to zadanie dla naszych witnessów.

Na pewno przydatne :)

Do pełni szczęścia trochę brakuje. Wita nas qlobalny trening, ale myślę, że jesteśmy na dobrej drodze

Pewnie da się zmienić na #polish trending

Trzeba nowy nick dać? Próbowałam się zarejestrować klikając w opcję "nowy na busy" zarejestru się. Poszłam dalej, wpisałam swój nick, a oni do mnie, że ten nick jest zajęty.

Ty już masz konto na Steem, więc powinnaś się tylko zalogować.

Dzięki za pomoc, "jużem zalogowana jezdem" (w cudzysłów wzięłam, żeby nie było żem nie gramotna) :)

Wrzuć to na githuba to będzie można proponować swoje zmiany. Rozwój będzie dużo sprawniejszy.

Nie wiem czy to ma sens, przeglądając kod zauważyłem że busy szykuje się do czegoś co będzie nazwane Favorite Tags, coś takiego jak ja kiedyś proponowałem dla steemit. Tagi na sidebar będzie można dodawać i usuwać

Bardzo cenna i przydatna inicjatywa. Będę kibicował jej rozwojowi, oczekując na kolejne!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64572.94
ETH 2630.79
USDT 1.00
SBD 2.82