Kuratorzy #perpetuummobile, zmiany w ustawieniu bota.

in #polish6 years ago (edited)

To jest aktualna lista kuratorów #perpetuummobile. Trzy osoby odmówiły głosowania na posty przy użyciu bid bota i zrezygnowały z dotychczasowej współpracy. Od dwóch osób nie otrzymałem odpowiedzi, dlatego najważniejsze tagi nie mają mojego wsparcia. Ogłaszam że lista jest definitywnie zamknięta i nie planuję wsparcia dla nowych tagów (chyba że kurs STEEM pójdzie drastycznie w górę).

#pl-fotografia - @hallmann
#pl-tradycja - @fundacja
#pl-architektura - @katayah
#pl-sztuka - @katayah
#pl-kosmos - @astromaniak
#pl-muzyka - @andzi76
#pl-gry - @kapitanpolak
#pl-sport - @beleg
#pl-filmy - @kusior
#pl-emocjonalnie - @michalx2008x
#reakcja - @minprawdy
#pl-zwierzeta - @kamilkowalski
#pl-kobieta - @sisters
#pl-blog - @rozku
@kurator-polski ma wolną rękę

Mam nadzieję że nic nie pomieszałem.

Wszystkie głosy powinny być natychmiastowe. Próg 87% VP został obniżony do 50% VP.

Update: Proszę o pozostawienie tagu #perpetuummobile tylko dla kuratorów i ich raportów. Dodając ten tag do własnych postów możecie uzyskać efekt odwrotny. Zamiast upvotu traficie na czarną listę.

Sort:  

Jako, że został wywołany temat DGame, to nie bez powodu ja przejąłem kwestie promocji platformy na polish. @fervi, rozmawialiśmy o tym i o ile masz masę dobrych pomysłów i projektów, tak nie powinieneś wchodzić w politykę, rozpoczynać wojny której nie jesteś w stanie wygrać. MK może być wartościowym sojusznikiem dla Twoich projektów, a wątpię aby stanowił konkurencję w jakiejkolwiek dziedzinie. Dlatego boje jakie z nim prowadziłeś nie miały sensu - nikt na tym nie zyskał. Nie zmieniłeś jego poglądów ani nie przekonałeś ludzi do swoich. Efektem były tylko flagi i strata energii która mogła zostać włożona w coś pozytywnego. Dlatego apeluję abyście się pogodzili. Obojgu Wam zależy na dobru Steem i Polskiej społeczności. DGame ma szanse stać się projektem który zmieni świat, a przynajmniej mocno wesprze naszych ludzi. Trochę głupio byłoby gdyby upadł bo 2 facetów nie potrafiło dojść do porozumienia w kwestii poglądów.

To ja mam jeszcze sugestię dla reszty towarzystwa kuratorskiego, aby sprawdzać przed wysłaniem linku ile jest VP, bo bez tego limitu 87% to możemy łatwo zjechać do 50%, jak nie będziemy tego pilnowali.

Jeżeli będziecie używać max 2.5 - 3 sbd dziennie to tak zle nie powinno być, jak coś to postaram się wrzucić jeszcze kilka tys, SP.

To ja przy okazji wspomnę, że w Wise dodaliśmy ostatnio regułę "Voting Power", z pomocą której można dospecyfikować, kto ma prawo zjeżdżać poniżej X% VP, kto może zjechać poniżej Y% VP a kto ma wolną rękę.

Ustawienia mogą być takie same dla wszystkich, albo różne dla poszczególnych osób.

https://github.com/noisy-witness/steem-wise-core/issues/8

Zaskoczyłeś mnie, masz małego upvote
Spróbuj dać 6 dni zamiast 3.5

Mam nadzieję że zrozumiałeś to że dzięki negatywnej kampanii przeciwko bid botom (twojej i Rafalskiego), pl-artykuły, pl-zdrowie i pl-kuchnia pozostały bez mojego wsparcia. Nic straconego, gdyby cena STEEM się podwoiła to chciałbym przywrócić wsparcie dla tych tagów. Może wtedy zechciałbyś przystąpić do akcji jako kurator pl-artykuły?

Zastanowię się, ale nie wiem czy będę w stanie się do tego przekonać. Z jednej strony uważam, że bidboty są złe, z drugiej większość nagród idzie do Polaków, a czasem jakiś konkursik zasponsorujesz.

Wolałbym wspierać Polskiego bota, ale zarazem akceptacja bidbotów jest w mojej opinii uznaniem pewnego przekupstwa.

Powiem tak - zastanowię się i może kiedyś napiszę co sądzę. Na razie nie odrzucam, ale zarazem nie potwierdzam

Pozdrawiam

Edit: W skrócie wolałbym twojego bota niż jakiego Jerryego Benfielda czy jak mu tam, ale też wolałbym świat bez bidbotów.

Edit 2: No i dziennie musiałbym podbijać 20-30 wpisów

Korzystając z okazji pozwolę sobie Ciebie zapytać, bo kto pyta nie błądzi.
Nie wiem na jakiej zasadzie i w jakim celu kuratorzy @ocd przyznają International Curator Stakes, ale podczas ostatniej dyskusji między Tobą a @mmmmkkkk311 dotyczącej @ocd, sprawdzając co to, zauważyłem, że dostałeś przelew od @ocd, a później dziwną drogą przeszło od fervi->dgameshop->fundsaresafu, który ma jedyny komentarz w starym poście hellobota, gdzie sprawdza status delegacji do @tipu i co ciekawsze w tym poście sprawdzasz swoją delegację @hellobota też do @tipu.
Edit Hellobot nie deleguje do tipu

Czym się różni @tipu od inicjatywy @mmmmkkkk311 ? Jeśli można spytać ? No chyba, że korzystanie z bidbota jest złe, ale delegowanie mu już swojego SP, to już nie.

Hellobot wydaje polecenia (te w komentarzach co zauważyłeś) bo nie chce mi się liczyć VESTSów na Steem Power (bo SP to pewna reprezentacja wartości VESTów, a tę musisz podać do delegacji, a ta wartość się zmienia w czasie). Jak komuś się chce śledzić to zauważy, że hajs idzie na DiosBot.

Co do fundsaresafu. Jak wiesz DGameShop jest moim sklepem, ale nie tylko. To sklep 3 osób. Konto powstało jako coś w rodzaju cold walletu do przechowywania pieniędzy, by też mocno sobie nie ufać.

Wpłaciłem tam pieniądze OCD i zarazem wypłacam sobie z DGS (by od razu wrzucić), niestety lub stety podjęta została decyzja by w tipu wrzucić stake.

Czemu tipu? Tipu sam w sobie też jest bidbotem, jednakże wpisy są podbijane przez twórcę za pomocą komendy i wiem, że zostały podbite i wiem czy mogę upvotować czy nie (są osoby co używają tipu).

Po prostu w przypadku interesów (grupowych) trzeba chodzić czasem na kompromisy. Nie na darmo mamy po 50 kluczy Mafii 2 czy Killing Floor. Projekt wydaje się amatorski, ale ma profesjonalne zaplecze z potencjałem ;) "Funds Are Safu" (bo tak się właściwie nazywa konto) jest po prostu gorzkim kompromisem.

W razie czego - zadawaj pytania

PS. No i tipu jest Polski (i vikopowy) :P

Rzeczywiście błędnie założyłem, że @hellobot deleguje do @tipu. Dla mnie jest bardzo cienka granica pomiędzy bidbotami, a innymi botami i o ile jeszcze rozumiem bidboty wielorybów, że są złe, to już nie rozumiem, czemu @mmmmkkkk311 jest z nimi w jednym worku, skoro robi wszystko, żeby to było opłacalne dla obydwu stron.
Twoje fundusze Twoja sprawa, ale dziwi mnie ta niechęć do bidbota @mmmmkkkk311, skoro zgodziłeś się na pewien kompromis z wspólnikami w sprawie @tipu.

Przynajmniej sprawa z botami się wyjaśniła, bo nie chciało mi się wierzyć że Fervi sam jeden staje przeciwko wszystkim bidbotom. On poprostu widział we mnie zagrożenie dla interesu w który zainwestował. Ciekaw jestem czy @rafalski też jest udziałowcem.

Pieniądze do tipu zostały włożone wczoraj jeśli dobrze pamiętam, tak więc nie wiem czemu miałoby być zagrożenie nagłe.

Nie no, umówmy się, póki co @tipU nic nie zagraża :) wręcz przeciwnie, często brakuje SP żeby obsłużyć wszystkie upvote'y.

PS. @tipU nie jest bidbotem tzn. nie przyjmuje bid'ów tylko zwykłe płatności i potem realizuje upvote, a nie robi aukcje kto da więcej (tak jak bidboty).

Jeszcze raz chciałem podziękować za wsparcie Tagu #pl-muzyka, dzięki PM na tym tagu i nie tylko użytkownicy mogą więcej zarabiać za swoje posty. Wielkie dzięki.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62869.05
ETH 2545.35
USDT 1.00
SBD 2.72