Jestem Najlepszy! Brawo Ja! The Winner Takes It All

in #polish7 years ago

Po dwóch kolejkach jestem jak narazie najlepszym typerem lutego (wraz z @grzyb77)
https://1drv.ms/x/s!ApHHPsXl-VEphHeLsVBpOEYOm0pJ

Zapraszam wszystkich do zabawy w Lidze Typerów organizowanej przez @beleg. W najbliższej kolejce do puli nagród wrzucam 100% upvote.

Sort:  

Dobry kawałek, ma tyle lat a wciąż ma moc.

No i w dodatku można się przekonać jak wyglądali rodowici Szwedzi. Nie to co teraz

Tam też się dzieje, nie rozumiem po co ta przemoc podżegana religią. Moim zdaniem wszystko zależy od ludzi, a w każdej religii stoi nie zabijaj.

w islamie stoi "zabijaj niewiernych"

Tak tylko to dopiero dopisali po Chrześcijańskich krucjatach, można powiedzieć że wszystko zaczęło się od nas, i któryś tam sułtan się wku...ł i zapoczątkował świętą wojnę. Kiedyś oglądałeś ciekawy program, może coś w tym jest, Chrześcijanie kiedyś też zabijali innowierców, choć już w tedy znane im były przykazania, nawet mogłeś odkupić swoje grzechy idąc na krucjatę. A tak na prawdę ciekawe od czego to się wszystko zaczęło.

Całe zabijanie religijne zaczęło się od tego że władze które stały na czele danej religii chcieli coraz większe wpływy i więcej władzy

I dlatego mówię że to chore, z jednej strony wiara w Boga, który mówi nie zabijaj, a z drugiej, zabijanie w imię Boga. Religia sama w sobie nie jest zła, ale przywódcy religijni to już inna historia.

Religia jako idea jest dość dobra ale co ludzie z tą ideą robią jest mówiąc krótko skurwysyństwem

Byłem w Szwecji
Piękny kraj no może jedynie pogoda nie dla mnie :D
Cóż , szkoda że to już czas przeszły :(

Gratulacje! Piękna piosenka przy okazji! UWIELBIAM wszystkie piosenki ABBY. Szkoda, że już nie koncertują :/ Pozostaje zadowolić się musicalami Mamma Mia. Pozdrawiam

ju ar de chempion maj frend

gratulejszyn :)

Gratuluje :)
PS1. Wygląda na to, że znam Macierewicza i w pierwszej kolejce podpowiedział mi, jak stawiać ;)
PS2. Nie przewiduję dalszych sukcesów w kwestii typowania, bo się jakoś szczególnie na tym nie znam (1 kolejka to musiało być szczęście dyletanta :) ) - co nie oznacza, że nie będę próbował - fajnie się czeka na wyniki kolejki :)

Coś tam musisz się orientować ;) W 2 kolejce niewiele ci brakowało aby być na pierwszym miejscu ;)

:) szczęście ignoranta :) - ale zabawa przednia i przetestujemy swe szczęście w następnych kolejkach :)

nie znam się, ale gratuluję :)

Gratulacje! Resort na angielskiej lidze się nie zna, ale czeka na jakąś ligę bitkojna, która będzie typowała koniec korekty, ewentualnie wzrost altów.

Dziękuję. Jest jeszcze liga polska ale żeby wygrać w niej to trzeba znać Macierewicza bo nie od dziś wiadomo że to On ustawia wyniki meczów

Tak. TVN znalazł nawet świadka.

Pierwszy raz widzę,, tag ligatyperow''.Tagi jak sport inne już widziałem.
Coś mi typowanie nie idzie.Byłem ostatni i przedostatni.Kappa

najważniejsze to trafić z pewniakami

Próbuj dalej w końcu ci się uda ;)

ja się nie interesuję tymi tagami, dla mnie najważniejsi są ludzie z mojej timeline

Dzięki wielkie za promocję :D

Ah, stare dobre lata... no i gratulacje!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58391.36
ETH 2348.06
USDT 1.00
SBD 2.36