Czy ktoś używa jeszcze Facebook?

in #polish6 years ago

image.png

Zasada jest prosta. Publikujesz na steemit a twój post pojawia się automatycznie na Facebook. Nie wiem czy to działa, nigdy nie miałem tam konta.
Może warto by ktoś przetestował? Dajcie znać czy te aplikacje działają.

https://ifttt.com/search/query/steemit

Sort:  

Ja używam sporo Facebooka do promocji Steemita i automatyzacja postów bardzo by mi pomogła. Nie musiałbym codziennie się logować i wrzucać linków. Niestety IFTTT mi nie działa :( Wyskakuje jakiś błąd, że nie da się zapisać appletu.

Fajnie że jest więcej ludzi którzy nigdy nie mieli konta na FB i nie chcą mieć. Już myślałem że jestem jedyny😉. Dla mie ten całe fb od początku nie miał sensu tak jak niegdyś nasza klasa😁

Spróbowałam odpalić wszystkie aplikacji do auto publikacji na twitterze i zniechęciłam się na starcie bo wymagały one rejestracji/logowania przez gmail lub facebook, dziwne, że nie bezpośrednio przez twittera.


Ja mam bardzo podobnie. Nie ma sensu publikować na facebooku, konto mam jeszcze tylko po to, żeby kontaktować się z moją grupą na studiach. Próbowałem ich przekonywać do steemit (tym bardziej, że jedna z koleżanek ma fanpage na FB), pokazywałem zarobione 10$ za ładnie napisanego posta, aczkolwiek jak sami wiecie ciężko kogoś zielonego w temacie przekonać. Poza tym jeszcze argument, że "tu nikogo jeszcze nie ma" i już dałem sobie spokój ;) Facebook ginie, ludzie sami tu na steemit przyjdą jak się dowiedzą.

Jak FB zginie to sami tu przyjdą tylko wtedy dla nich nie będzie zarobków po 1$ bo będzie większa konkurencja. A my będziemy wielorybami na, których z zazdrością będą spoglądać i mówić dlaczego ja go wtedy nie posłuchałem....

Dokładnie. Dlatego ja usunąłem swoje konto i zastanawiam się nad przejściem na portal Minds.com i usunięciu konta na Twitterze (ale z tym się jeszcze wstrzymam).

Ja czasem udostępniam na FB i na Twitterze posty, które wrzucam na Steemit, ale w określonej grupie, nie na głównej tablicy publicznej. Myślę, że jak ktoś ma dużo znajomych to może to być dobra forma promocji ogólnie Steemita. Tych aplikacji nie testowałam, nie wiedziałam, że takie są. Sama z aplikacji auto bym nie skorzystała bo FB używam tylko ze względu na kilka grup, w których jestem, nie chcę, żeby wszystkie osoby na FB wiedziały co robię w "internetach". Inna sprawa to twitter, tam tak bo nie jest dla mnie aż tak osobisty. W ogóle facebook jest taki trochę zbyt prywatny moim zdaniem, raczej odchodzę od używania tej strony. Przetestuje jak działa z twitterem i dam znać.

FB powinno się zlikwidować.

zanim zlikwidują się to może warto im trochę "pospamować"

Najlepiej reklamami steemu i k-walut 😁

Ja niedawno usunąłem swoje konto na Facebooku i nie chcę mieć z tym pirtalem nic wspólnego. Wcześniej po prostu wklejałem tam linki do postów na Steemit.

Ostatnio założyłem sobie konto na Minds.com. Portal ponoć też jest zdecentralizowany, ma otwarty kod źródłowy, swoim designem przypomina nieco Twittera. Ostatnio wprowadzili możliwość "zarabiania" w kryptowalucie Ethereum. Na razie mało jest tam Polaków, ale mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości polska społeczność tam urośnie.

Ja zwyczajnie linkowałem na FB posty o koniach ze Steemit do FB dla mnie taka aplikacja to przerost formy i kolejny sfot do zainstalowania. Cenie sobie minimalizm i przeklejenie linku wydaje mi się szybsze i prostsze.

też wolę linkować, ale teraz kibluję miesięcznego bana. Jak sie okazało słowo "cham" należy do indeksu słów zakazanych :)

To co się dzieje w tej chwili na fb i tego typu zcentralizowanych portalach to jakaś paranoja. Indoktrynacja już nawet nie udając niczego innego. Jawnie manipuluje się ludźmi.

żaden soft, porzebujesz tylko założyć konto na itfff i autoryzować auto publikacje

Wolałbym na odwrót. Postój na fb i pojawia się na steemit. Ale warto może przetestowac

Ciekawe rozwiązanie, ale nie warto korzystać z Facebooka i Twittera, bo to strony policyjne.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62869.05
ETH 2545.35
USDT 1.00
SBD 2.72